Hoofdcategorieën
Home » Overige » The day I'll never forget, and the school either.....(schrijfwedstrijd) » schoolterrorisatie!!! [deel 1]
The day I'll never forget, and the school either.....(schrijfwedstrijd)
schoolterrorisatie!!! [deel 1]
We gaan te voet naar het dorp waar nog enkele vrienden van ons wonen. Als we na 5 minuten wandelen aanbellen bij Uwe doet Philipp open. "Ah, kom erin, ge rest is er al." We gaan binnen en volgen Philipp naar de living. "En hoever staan jullie?" "Tot nu toe verloopt alles volgens plan. Alle sloten hangen en de kippen zitten in het lokaal." "Oke, gaan we ons dan klaarmaken?" "Jep, volg mij." zegt Uwe terwijl hij rechtstaat. We volgen hem met z'n z'essen naar de garage. Daar trekken we allemaal ons T-shirt uit, nemen een sjabloon en een spuitbus. We gaan in een soort van treintje staan zodat we met onze rug naar iemand anders staan. Ik zet mijn sjabloon tegen Silvesters rug en schudt enkele keren met de spuitbus. Daarna spuit ik, net zoals de rest bij iemand anders, Silvesters rug vol.
Na een paar minuten loopt iedereen met de tekst. 'ROCK HARD, F*CK SCHOOL!' op zijn rug rond. We trekken daarna allemaal een zwemshort aan en vertrekken naar school. Als we op school aankomen zijn we al zo'n kwartier te laat, maar dat is eigelijk niet zo erg. De ketting ligt naast de poort op de grond en is doorgeknipt, 1 van de sloten van de hoofdbouw is open, maar bij de rest is iedereen door een stukgeslagen raam naar binnen moeten kruipen. Ik open doodleuk het slot van de klassenbouw en ga met de rest naar binnen. We nemen de toeters die we in onze rugzakken hebben zitten en lopen al toeterend en schreeuwend naar de klas. Als we aan ons lokaal aankomen zien we dat ze dan slot nog niet open hebben. "Ah, daar hebben we onze lolbroeken. Maak nu onmiddelijk dat dat sloten open is of anders laat ik jullie vandaag nog nablijven!!" Gehoorzamend maak ik het slot los en ga dan weer bij de rest staan. Wanneer de leerkracht de deur opendoet en de kippen ontdekt trekt hij zo'n geweldig gezicht dat iedereen dubbel ligt van het lachen.
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.