Hoofdcategorieën
Home » Overige » The day I'll never forget, and the school either.....(schrijfwedstrijd) » schoolterrorisatie!!! [deel 2]
The day I'll never forget, and the school either.....(schrijfwedstrijd)
schoolterrorisatie!!! [deel 2]
Nadat alle kippen terug naar Dieters thuis zijn is het 2de lesuur al begonnen. De leerkracht gaat zitten en ik ga met een blad vol gekribbel naar hem toe. Ik leg 1 hand op zijn rug, normaal voor iets meer steun, maar deze keer zodat ik het papiertje op zijn rug kan hangen. "Meneer, kan u nog uit aan dit gekribbel?" "Nee, wat is dat?" "Dat vraag ik mij ookal een heel schooljaar af." zeg ik droog terwijl ik weer op mijn plaats ga zitten. De klas begint te lachen en de leerkracht staat recht. Hij dfraait zich naar het bord om aan zijn les te beginnen en wanneer de leerlingen het papiertje op de rug van de leerkracht zien liggen ze plat van het lanchen. 'Ik beken, ik ben homo' staat er te lezen op zijn rug. Hij draait zich om. "En wat valt er te lachen?" "Meneer, we hebben altijd geweten dat u anders was, alleen u manier van outen is nogal speciaal." zeg ik onschuldig. Met 1 snelle beweging trekt hij het papiertje van zijn rug. Hij leest het en wordt redelijk boos. "Raüber en Co, eruit!!" Al lachend nemen we onze spullen en gaan het lokaal uit. We gaan naar de speelplaats en zetten ons neer op de banken. Wanneer de bel gaat springen we recht, zetten wat muziek op en gaan dan lekker dansen. Tegen het einde van de speeltijd hebben we ook onze zwemshorten uitgetrokken en staan we enkel in onze onderbroeken. Opeens komt er een leerkracht op ons afgestormd. "Naar de directeur jullie, nu!!"
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.