Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Choni's rommel » Rommel leidt tot?

Choni's rommel

13 sep 2018 - 0:16

412

0

142



Rommel leidt tot?

Het is vrij vanzelfsprekend. PG 13 geen zorgen.

Onbegonnen werk, dat was het. Cheryl zag de hoop rommel in de garage liggen en kon niet anders dan gewoon te staren. Overal over heel de ruimte lag er olie gegoten, sporen van banden, sleutels en ander gereedschap. Toni was dus weeral aan het werk geweest met haar motor. Was ze serieus?

“Toni!”

Cheryl hoorde haar eigen stem koken van woede. Het roos harige meisje kon maar maken dat ze daar was binnen de vijf minuten of anders ging er wat draaien. Niet dat er nu niks draaide. Ongelofelijk, het fiasco voor haar was gewoonweg ongezien, een totale ramp. Wat moest ze hier nu mee aanvangen? Ze hadden er zoveel tijd samen ingestoken om heel hun huis op orde te kunnen zetten en te decoreren en nu dit. Man, waar bleef haar vriendin nu toch ook zo lang.

“Ja, schat?”

Cheryl draaide zich om, om de blik van haar lief te kunnen vangen. Haar wenkbrauwen waren zo fel samengetrokken dat haar gezichtsspieren er een heuse work-out aan over hielden. Met een hand in haar zij en de andere wijzend naar de mesthoop van een garage, sprak ze luidkeels.

“Verklaring?”

Meer woorden kreeg ze er niet uit al zou ze dat willen.

“Dus, mijn motor was een soort van kapot en ik zocht de reden waarom en ik denk dat het ene en het andere wat uit de hand is gelopen.”

“Nee echt? Denk je?”

“Luister, het spijt mij, maar ik zal het wel weer fixen. Geen zorgen, binnen een paar dagen zal je er hier niks meer van zien, ik beloof het.”

“Ik hoop voor jou dat je het meent.”

“Maar natuurlijk zonder twijfel! Is er in de tussentijd niet iets wat ik kan doen om het weer beter te maken?”

“Nu je het zegt, kan ik wel op een idee komen eigenlijk.”

Cheryl keek Toni aan met een duivelse glimlach, nam haar hand vast en trok haar mee naar boven. Eens de slaapkamer bereikt, gooide Cheryl haar nogal ruig het bed op en zei: “Durf niet te bewegen.”
Cheryl begon over Toni te kruipen op handen en knieën en eens haar hoofd ter hoogte van dat van Toni hing begon ze haar kussen alsof het hun laatste dag op deze planeet was. Toni’s handen schoten naar boven naar haar zijen, maar Cheryl duwde ze van zich af.

“Vergeet het”, zei ze, “niet bewegen betekent ook geen handen.”

Toni keek haar aan met extreem veel wil in haar ogen. Het ging een heek lange nacht worden, en eerlijk? Toni had daar echt absoluut geen enkel probleem mee.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.