Tom zet grote ogen op maar daar reageer ik niet op.
Ze lopen zonder gedoe naar de tafel, dat is een begin.
De andere mensen komen naar mij toe, ze willen graag afrekenen. Het spijt mij van die andere mensen zeg ik en de man knikt. Het maakt niet uit, jij kan er ook niks aan doen zegt hij terwijl hij rekent.
Ze lopen weg, nu hoef ik me alleen nog maar over hun zorgen te maken.
Ik leun tegen de bar aan. Mijn voeten beginnen pijn te doen, ik sta hier nu al vijf uur, en hij lijkt er niet op dat ze snel zullen stoppen.
Ik sluit mijn ogen voor een moment. Ineens voel ik een hand op mijn schouder. Het is de hand van de eigenares. Je mag wel naar huis zegt ze. Dankje zeg ik dankbaar. Raar kijkt ze me aan. Zijn ze zo erg? vraagt ze en ik knik. Maakt niet uit, we gaan zo toch dicht ik knik.
Ik haal mijn tas op, daar zit alles in.
Ik loop naar de wc - ja inderdaad, weer, daar kleden wij ons altijd om.
Ineens vliegt de deur van de wc open staat Tom in de deur opening. Heb ik weer, ik sta hier in mijn slipje en een T-shirt. Tom begint te grijzen.
Ik zucht en duw hem weg. De volgende deur zeg ik kort.
Ik doe de deur weer dicht en kleed me snel om voor het geval er nog iemand aan komt.
Ik schiet in een zwart jurkje en trek mijn zwarte pumps aan.
Oja het nummer van DeeDee zeg ik tegen mezelf en ik krabbel wat op het papiertje.
Als ik de wc weer uit loop bots ik tegen Tom aan.
Ik zucht. Hier het nummer van DeeDee, bel haar zeg ik kort en wil weg lopen. Tom pakt mijn pols en trekt mij tegen hem aan.
Tom laat me gaan, ik ben al moe genoeg zeg ik maar Tom houdt mij juist steviger vast.
Ik probeer hem van me af te duwen maar het lukt niet.
Ik voel twee armen om mijn middel die mij weg trekken van Tom. Ik draai mijn hoofd naar dat van Bill. Een warme gloed gaat door mij heen.
Dankje, maar ik ben moe ik en ik ga naar huis zeg ik en ik laat de twee verslagen achter.
Wat ben ik dom bezig! Ze staan daar gewoon. Ik graai in mijn tas en haal er een kaartje met mijn nummer uit. Ik loop snel terug naar Bill en druk het in zijn handen.
Als je de tijd vind, bel me dan zeg ik en ik loop weer weg. Ik merk dat Bill mij na kijkt.