Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Sex and the City in dé chinees » Sex and the City in dé chinees (18)

Sex and the City in dé chinees

13 juni 2009 - 22:52

610

0

364



Sex and the City in dé chinees (18)

‘Weetje, ik denk dat ik maar beter even kan gaan’ zeg ik en ik sta op met Faye in mijn handen. ‘Ja dat denk ik ook’ zegt Tom bot. ‘Tom, wat heb jij man, doe niet zo bot’ zegt Bill. Ik zet Faye in haar buggy. ‘Het maakt niet uit hoor, ik bel nog wel’ zeg ik en ik wil naar de deur lopen maar Bill houdt me tegen. ‘Je hoeft niet weg hoor’ zegt Bill maar ik schud mijn hoofd. ‘Ik denk van wel, geloof me Tom heeft een mega kater, en ik weet hoe erg het is als er dan mensen bij je komen’ zeg ik en ik duw Bill zacht aan de kant. ‘Echt, ik bel nog wel’ zeg ik en ik loop naar de deur.
‘Bedankt voor de koffie’ zeg ik en ik doe de deur open.
Ik loop voordat er nog wat gezegd kan worden het huis uit, de straat op.
‘Sabine, wat doe jij hier nou?’ hoor ik achter me en ik draai om. Daisy komt naar me toegelopen met een hond. ‘Wat moest jij nou bij het huis van Bill en Tom?’ vraagt ze. Hoe praat ik me hier nou weer uit? ‘Nou ik was eerst wel bij het huis van die vriend, maar er werd niet open gedaan, toen dacht ik dus dat ik bij het verkeerde huis was, en ben ik naar het huis van Bill en Tom gelopen, ik had geen idee dat hun daar woonden tot Bill open deed, en toen ben ik weer weg gegaan’ zeg ik, ik hoop dat ze het neemt en niet verdere vragen gaat stellen.
Daisy is echt heel aardig hoor, maar ze kan niks voor zich houden.
‘Oo oke, ga je nu weer naar huis dan?’ vraagt ze en ik knik. Faye probeert uit de buggy te klimmen. ‘Faye, schatje even blijven zitten oke’ zeg ik en ik duw haar voorzichtig terug.
Daisy en ik praten over van alles en nog wat, vooral over mijn oude klas ik wil natuurlijk graag weten hoe het met hun gaat.
‘Maar dan ga ik nu weer terug’ zegt Daisy en ze draait zich om. ‘Is goed’ roep ik haar nog na.
Ik heb geen idee van de bustijden hier, ik kijk op het bord en zie dat ik nog wel een uur wachten moet op de bus. Ik zucht en laat me op het bankje vallen. ‘Kom maar Faye’ zeg ik en ik haal haar uit de buggy en zet haar op mijn schoot.
Ik ben een tijdje aan het spelen met Faye als ik een hand op mijn schouder voel. Ik draai mij om en kijk in de ogen van Bill.
‘Sorry van Tom’ zegt hij zacht en hij loopt om het bankje heen zodat hij naast mij kan gaan zitten. ‘Maakt niet uit’ zeg ik en ik zet Faye op de grond zodat ze even lopen kan. Blijkbaar heeft ze daar geen zin in want de probeert bij Bill op schoot te klimmen. Lachend tilt Bill Faye op en zet hij haar bij hem op schoot.
Met glinsterende ogen kijkt Bill naar Faye. Ik kijk naar hun, hoe ze lachend samen bezig zijn. Ik weet gewoon dat dit is wat Faye nodig heeft, wat ik nodig heb. Faye heeft een vader figuur nodig, al is het niet haar eigen vader. Ik weet gewoon dat ik geen relatie aan moet gaan, als de relatie op de klippen loopt is het namelijk slechter voor Faye dan voor mij.
Ik moet het uit mijn hoofd zetten, ik kan onmogelijk een relatie met Bill hebben, niet alleen omdat hij beroemd is, maar wat moeten andere wel niet denken als hij een vriendin heeft dat een kind heeft?


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.