Buiten schijnt de zon, overal staat rozen. Zodra wij eraan komen staat iedereen op en begint de muziek te spelen. Tranen schieten weer in mijn ogen, ik kijk naar Bill die helemaal vooraan staat. Tom, Georg en Gustav staan in een rijtje achter hem. De meiden staan aan de andere kant.
Mijn beide vaders leiden mij naar het einde van het pad. Beide knijpen ze even in mijn hand en daarna gaan ze zitten.
Ik ga tegen over Bill staan. We pakken elkaars hand vast.
Bill, neem jij, Sabine, tot je wettige echtgenote? wordt en gevraagd, ik kijk Bill aan, hij glimlacht. Ja zegt hij, een traan staat in zijn oog. Sabine, neem jij, Bill tot je wettige echtgenoot wordt er aan mij gevraagd. Voor het eerst vandaag gaan mijn ogen naar Tom. Ik kijk hem aan. Hij knikt.
Ja zeg ik, langzaam begint een traan te rollen.
Uw mag de bruid kussen klinkt het, iedereen juicht. Ik kijk Bill aan, tranen rollen.
Zodra zijn lippen de mijne raken word ik week.
Dit is het begin van een nieuw leven, het nieuwe leven van Bill, Faye, mij, en het kindje dat in mijn buik groeit.
-einde-
Reacties:
PoppetJe zei op 18 juni 2009 - 23:23: Superrr ^^
echt een leuk verhaal heb Je Geschreven !!
Superrr ^^
echt een leuk verhaal heb Je Geschreven !!
xx