Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Teddy Lupos » Teddy Lupos 27

Teddy Lupos

14 juni 2009 - 15:06

171

3

320



Teddy Lupos 27

het antwoord staat hier nog niet letterlijk in

Teddy prikte afwezig met zijn vork in het vlees hij was er met zijn gedachten niet echt bij. Hij dacht weer aan gisterenavond. Hij was bij Professor Anderling geweest. Hij had haar verteld over dat gevoel dat hij had gehad. Het gevoel niet alleen te zijn. Anderling had even geknikt en gezegd dat de zintuigen van een wolf nu eenmaal beter ontwikkeld zijn dan die van mensen. Dat het goed mogelijk was dat hij de aanwezigheid van de andere kon voelen. Teddy had even geknikt. Nu twijfelde hij of hij erbij had moeten vertellen dat hij ook nu merkte dat hij scherpere zintuigen had. Toen hij klein was had hij ontdekt dat hij 's nachts bijna even goed kon zien als overdag. Ook zijn gehoor werkte beter dan bij andere mensen. Teddy werd opgeschrikt door de uilenpost. Teddy had zoals verwacht heel wat post. 3 brieven om precies te zijn. Hij begon met die van Hermelien hij kon al raden wat erin zou staan. Juist daarom wou hij hem eerst lezen.


Reacties:


Sweetlady
Sweetlady zei op 15 juni 2009 - 19:24:
Ikkw wil meer lezen Ga snel verder jij
Hihi nou doeii xxx


KolaLollie
KolaLollie zei op 14 juni 2009 - 17:46:
ikkkkke wille lezze die brief!
mwoehahaaaaa! schrijftusnelverder?


Phae
Phae zei op 14 juni 2009 - 17:17:
HipHipHip.
ik hoooou van beter ontwikkelde zintuigen !
<33