Hoofdcategorieën
Home » Tokio Hotel » Busted on loving my married, best friend. [Th] » Busted on loving my married, best friend. [Th] -002-
Busted on loving my married, best friend. [Th]
Busted on loving my married, best friend. [Th] -002-
Bah, ik wil alles behalve haar getuige zijn. Maar ik doe het voor Bill.
Het ergert me. Zo vreselijk is het. Elk woord dat hier in dit huis valt gaat over die verdomde trouw. Ik heb nu echt zo’n zin om Ashley plat te rijden met een vrachtwagen. Gewoon haar even morsdood rijden en dan vredig blijven rond huppelen en het leven toe lachen. Ik zucht van mijn eigen gedachten. Jammer genoeg zal Bill daar minder blij over zijn als ik. Waarom ben ik zo jaloers. Ik weet zeker dat ik niet op Bill val. Dat kan niet en dat mag ook niet. Anders gaat deze hechte vriendschapsband ook meteen naar de knoppen. “Is alles wel goed?”ť Ik schrik op van mijn gedachten en zie hoe een glunderende Bill me vergezeld in de woonkamer. Zie hoe blij hij is, allemaal door Ashley. Stom wicht. “Hmm..”ť Mompel ik wanneer ik zacht knik.
Ik kijk voor me uit en probeer het oogcontact te vermijden. Waarom weet ik niet, maar ik denk niet dat ik nu in zijn stralende ogen kan kijken. “Faith Häbersdonger.”ť Zegt hij kort en serieus. Ik zucht en kijk hem bang, recht in zijn ogen aan. Mijn volledige naam, wat betekent dat hij me door heeft. “Vertel het gewoon. Je kunt me vertrouwen, we zijn niet voor niets beste vrienden.”ť Tranen prikken achter mijn ogen bij de woorden ‘beste vrienden’. Wie zegt dat die vriendschap nog lang zal blijven voorbestaan? Wie zegt dat het zal overleven dankzij deze achterlijke trouw. Wie zegt dat Ashley hiermee akkoord zal gaan, dat ik hier blijf wonen? Wie zegt dat ik nu op dit moment me hier uit zal redden door een leugentje om bestwil?
Reacties:
Ik ben nog altijd benieuwd naar Ashley, want ik vind dit stukje een beetje kort. (Hint. ^^)
Ik ben het met de vorige eens :p
VERDER KIKAAAAAAAAAAAAAA <3
hvj.x
Ik ben het met Hilfxmir mee eens...
Ze hoefd toch niet voor dat stome kind te vertrekken hea??
Ik hoop niet hoor
Nou sneel verder xxx
Rijd die dood! Ik wou dat ook altijd doen met mijn leerkracht Engels x)