Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » I'm her sister! [JB-Lovestory] » I'm her sister! [proloog]

I'm her sister! [JB-Lovestory]

10 okt 2008 - 20:34

185

1

207



I'm her sister! [proloog]

Jij:

Ik ben Chassidey Cyrus (spreek uit als Kessedie)
Mijn naam betekend eigenlijk: eerbaar, puur.
Ja, ik ben hét zusje van Miley Cyrus. Ik ben helemí¡í¡l ní­ét bekend, omdat ik en mijn vader dat niet willen. Maar soms vind ik het wel jammer, want ik kan niet echt veel met Miley in het openbaar doen omdat ik niet herkend wil worden.

Ik werk, ik ben dan wel pas 14, maar ik doe al veel modellenwerk. Soms schrijf ik me zelfs onder een andere achternaam in, onder me moeder haar achternaam. Dan heet ik Chassidey Finley, want dat is me moeders achternaam[ook in het echt, heb ik opgezocht]. Je gaat ook nog naar school, maar niet voor lang meer....

Je houdt van: Je werk, je familie, je Ipod, je vrienden, shoppen, tennis, voetbal. (en wat je zelf nog meer wilt)

Je houdt niet van: Miley Cyrus haters!, De Jonas Brothers [je mag ze gewoon niet], mensen die arrogant zijn, jongens die denken dat ze alles zijn en zich uitsloven.

Dit verhaal gaat over mijn leven met: Miley, me vader, me moeder, tourbussen, Paparazzi, Roddels, Platencontracten en ja en helaas ook de Jonas Brothers!


Reacties:


Jinn
Jinn zei op 10 okt 2008 - 20:54:
ö
Zal weer supér zijn zeker

I like it already