Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » You Make Me Love You. [JB+MC] » Proloog / You and Me Together.

You Make Me Love You. [JB+MC]

23 juni 2009 - 16:45

299

3

199



Proloog / You and Me Together.

-Ik gebruik voor hoofdstuk titels namen van liedjes van Miley Cyrus of JB- Geen inleiding. Ga maar gewoon lezen. Doei. Als je de header wilt zien vraag maar.

Proloog.

"Ga je me hier nog mee helpen?" gilde Miley naar Mandy, "Deze-tas-is-on-men-se-lijk-zwaar!!"
"Sorry!" riep Mandy terug, "Ik moet.. Je weet wel.. Oefenen?"
"Voor wat?" vroeg Miley verbaasd.
"Voor.. Dansen!" zei Mandy, "Ja.. Ik ben een danseres.. Ik.. Ik ga nu oefenen!"
Mandy wilde weglopen, maar Miley pakte haar arm, en trok haar omver.
"Helpen! Tas! Jij!" riep ze.
Lachend stond Mandy op, en hielp Miley met de tas naar haar kleedkamer tillen.
"Jeez!" gilde Miley toen ze de kleedkamer zag. "Ze worden elke keer groter! Hier zou een student op kamers kunnen gaan man!"
"Mandy! Genoeg gekletst, kom!" riep iemand vanaf de oefenruimte voor de dansers.
"Oh. Ja. Tuurlijk. Nu ga ik wel Miles... Veel plezier in je nieuwe huis!“ zei Mandy, en snelde de kleedkamer uit.
Miley zuchtte, en plofte neer op een zitzak. Een zitzak? Waarom was zo’n ding nodig in een kléédkamer?
Ze keek even op de klok, en deed daarna haar ogen dicht. Al 27 uur niet kunnen slapen. Dat ging ze nu doen. Slapen. Heerlijk.. Wegdromen...
Oh nee. Niet wegdromen. Daar was Miley's mobieltje, die haar de afgelopen 27 uur wakker gehouden had met sms'jes of belletjes van iedereen.
Miley pakte geïrriteerd haar mobieltje om te zien van wie het sms'je was.
'Nick', stond er op haar display. Oké, zo erg is een mobiel dan toch niet, als je je vriendje kan spreken terwijl hij in L.A. zit en jij in New York.

"Hey liefie! Hoe gaat het? Al zenuwachtig? Wens je succes, ga maar lekker oefenen. Groetjes aan Mandy! x Nick."

Er verscheen een lichte glimlach op Miley’s gezicht. Die Nick. Zoveel meisjes om hem heen, en hij denkt er tóch nog aan om haar een sms’je te sturen. Snel sms’t ze iets terug.

"Hoi ander liefie! Het gaat prima, I guess. En ja, ik ben onwí­js zenuwachtig. Ben nu soundchecken, Mandy is al aan het zweten. Xoxo Miles."


Reacties:


Juliette
Juliette zei op 19 okt 2009 - 9:14:
Leuk<3
Ga je nog door?


MissJonas
MissJonas zei op 29 sep 2009 - 16:38:
Nice<3

x


AmbyVampy
AmbyVampy zei op 23 juni 2009 - 17:01:
Cute x3