Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » Starstruck. [JB+Own Characters] » Chapter One / Just the Beginning.

Starstruck. [JB+Own Characters]

23 juni 2009 - 17:20

637

0

218



Chapter One / Just the Beginning.

No Inleiding. Hate inleidingen. Hey Baby. <3 -Jahí¡ dat luister ik. Heb de cd nog niet maar die gaat komen. ik zie nu de postbode aan de overkant van de straat. als ik géén pakketje van Bol.com krijg, ga ik gillen-

"Holly? Hólly?!" zei Jennifer, terwijl ze met haar hand voor mijn gezicht zwaaide.
"Wí¡t?" vroeg ik geïrriteerd, terwijl ik opkeek van mijn werk.
"Holly!" herhaalde Jennifer nogmaals.
"Wa-hí t?" vroeg ik nog eens.
"Mr. Clark wil je spreken." zei Jennifer.
"Waarom noem je je vriendje niet gewoon bij zijn voornaam? Dat kan toch wel als je elkaar elke avond de kleding van het lijf rukt?" zei ik hatelijk, "Of wordt het anders te serieus?"
"Jeffrey en ik hebben geen relatie." zei Jennifer, terwijl ze het laatste stukje van haar puddingbroodje in haar mond deed, en ik met jaloezie toekeek. Waarom kon zij dat hebben, en ik niet?
"Ga nou maar, hij zei dat het belangrijk was." zei Jennifer, en ging weer achter haar bureau zitten.
Terwijl ik opstond en naar het kantoor van Jeffrey liep, begon ik na te denken wat er dan zo belangrijk was.
"Binnen." hoorde ik de zware stem van Jennifer zeggen. Langzaam stapte ik zijn kantoor binnen.
"Ah, Holly." begon Jeffrey. Hij zat zelfvoldaan achterover op zijn bureaustoel en keek me tevreden aan. "Ik heb jou iets te vertellen."
Shit. Zou hij me gaan ontslaan?
"Jennifer gaat volgende week op vakantie, en nu kan ze dus niet haar interview met Nick Jonas afnemen." vertelde Jeffrey. "Ik zou het leuk vinden als jij zo aardig zou zijn om dat van haar over te nemen."
Ik kon mijn oren niet geloven.
"Ik zal je straks de rest van de informatie mailen. Het is voor zijn verjaardag op de zestiende. Ga nu maar."
Hij wuifde met zijn hand als teken dat ik weg kon gaan.
"Wat moest Mr. Clark?" vroeg Jennifer toen ik weer aan mijn bureau kwam zitten.
Zal ik het er lekker inwrijven? Of stilhouden? Stilhouden. Ze merkte het vanzelf wel.
Na twee uur had ik nog steeds geen mailtje gekregen. Net toen ik naar Jeffrey's kantoor wilde lopen, sprong het icoontje omhoog met "Nieuw bericht: Jeffrey Clark."
Ik slaakte een kort gilletje, wat Jennifer deed opkijken, en opende het mailtje.

Van: Jeffrey Clark.
Voor: Holly Stewart.
Onderwerp: Interviews.

-
Miss Stewart,
Ik zal proberen het niet allemaal voor te kauwen voor je, maar ik zal je de nodige informatie geven.

A.s. Donderdag!
Met: Nick Jonas, het jongste lid van de 'boyband' the Jonas Brothers.
Over: Zijn verjaardag. Vraag maar wat standaard dingen.
Waar: Het hotel aan de overkant van dit gebouw. (Kijk over je beeldscherm, daar zie je 'm al.)
Hoelaat: Stipt kwart over drie. Niet eerder, niet later.

Ik wens je succes.
Clark.


Mijn mond viel open bij het lezen van de mail. Hij maar doen alsof het niets voorstelt! Ik moest me geestelijk, lichamelijk, mentaal voor gaan bereiden!
"Wil je koffie?" vroeg ik aan Jennifer.
"No thank you." zei ze zonder op te kijken. "Een cola'tje."
Terwijl ik geld in de drankautomaat deed voor cola, ging mijn mobiel af.
"Ja?" zei ik toen ik opnam.
"Hé Holly, stappen vanavond?" hoorde ik Sara's stem aan de andere kant van de lijn zeggen.
"Nee, sorry Saar. Ik heb.. dingen te doen."
Het bleef even stil. "Wie heb je ontmoet?" vroeg Sara.
Ze moest er í¡ltijd wat achter zoeken.
"Niemand! Maar ik heb een bí¡í¡n, weet je nog?" zei ik met nadruk.
Aangezien Sara geen baan had, en alles nog steeds aan haar ouders overliet, móést ik het er gewoon inwrijven als ik de kans kreeg. Ik hoorde Sara zuchten.
"Hoezo? Een interview met de eerste afvaller van American Idol?" Ja, dat kon ik terugverwachten.
"Nee," zei ik zuchtend, "Ik heb volgende week een interview met Nick Jonas."
Weer bleef Sara stil.
"Wí¡t?!" Dat was Sara niet. Ik draaide me om, en zag een verbijsterde Jennifer staan.
"Oh, Saar.. Ik moet hangen!" zei ik, en klapte mijn mobieltje dicht.
"Ga jí­j mijn werk volgende week overnemen? Mijn belangrijkste project nog wel!" zei Jennifer boos.
"Ja, weet ik het." zei ik, "Jeffrey heeft me die opdracht gegeven. En ja, naar de baas moeten we luisteren."
Ik duwde het blikje cola in haar handen, en liep zelf naar mijn bureau.
Toen ik mijn koffie ophad, stuurde ik Sara een sms'je.

Heey Saar! Je kan vanavond langskomen. Rond zevenen? xo Holly.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.