Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Beachlove. » BeachLove. 2.

Beachlove.

23 juni 2009 - 22:12

412

1

262



BeachLove. 2.

http://www.luv-emo.com/images/emogirls/emogirl9.jpg ^^. Kijk hier even voor je kapsel, zoals het vandaag zit. Je bent niet bang om anders te zijn of op te vallen. In tegendeel, you love it. =3. Motto: Opvallen is een must!

De volgende morgen rinkelt mijn wekker weer om half 7. Moe sla ik erop, zodat ik nog even kan blijven liggen. Maar helaas, de snoozestand blijft niet lang en niet veel later gaat de wekker weer. Grommend sla ik hem uit en besluit toch maar op te staan. Anders komt er nooit wat van, denk ik bij mezelf. Met een ochtend humeur trek ik mijn ochtendjas en pantoffels aan, en begeef me naar beneden. Happy is inmiddels ook al wakker geworden, met dank aan mijn wekker, en loopt achter me aan naar beneden de trap af. In de keuken aan gekomen zet ik mezelf neer aan de keukentafel en kijk duf voor me uit. Na een paar minuten sta ik op en slof naar het aanrecht. Daar maak ik mezelf gauw een ontbijtje klaar en zet het neer op de keukentafel. Dan begint Happy te joenken. Gauw geef ik haar ook haar ontbijt en zet me dan neer op mijn stoel. In stilte begin ik aan mijn ontbijt. Als dat op is, ruim ik alles op en slof ik weer naar boven, met Happy achter me aan. Nog steeds niet helemaal wakker plens ik wat watter in mijn gezicht in de badkamer. Brr, dat is koud, denk ik bij mezelf. Al wat wakkerder loop ik naar mijn kast toe, en haal er een leuke outfit uit. Een roze skinny met een zwart shirtje met 'I'm not a princess, I'm the mother fucking queen!' eruit. Ik loop naar de badkamer en neem daar een korte douche. Vervolgens trek ik schoon ondergoed aan, en mijn reeds klaar gelegde outfit. Ik trek mijn pumps aan en doe nog even wat make-up op. Niet teveel, want daar heb ik geen zin in. Ook toupeer ik mijn haren wat, waarna ik klaar ben in de badkamer. Mijn ouders liggen nog op een oor te slapen, dus ik besluit stil te doen. Ik geef Happy een knuffel, en loop de trap af naar beneden. Vervolgens pak ik mijn fiets uit de garage en loop naar buiten. Ik stap op mijn fiets en fiets naar mijn vriendinnen toe. Die wachten 100 meter verder op, want we wonen heel dicht bij elkaar in de buurt. Dus fietsen we elke morgen samen naar school. Na hun begroet te hebben, beginnen we naar school te fietsen. Klaar voor weer een lange, saaie schooldag. Net zoals alle andere.. Ik zucht onhoorbaar en glimlach lief naar Roxy, een goede vriendin die langs me fietst.


Reacties:


AnotherZero
AnotherZero zei op 28 juni 2009 - 12:59:
leukleuk