Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » The Power of the Sea (SA) » The Power of the Sea (SA)

The Power of the Sea (SA)

28 juni 2009 - 17:02

1211

3

259



The Power of the Sea (SA)

We hebben Tom en Bill vorig jaar aan zee leren kennen. Ik en m’n beste vriendin hadden toen voor een paar daagjes een appartementje gehuurd aan zee. We wandelden over de dijk en ik was druk aan het praten met m’n vriendin, totdat ik opeens tegen iemand opboste. Dat was dus Tom en we zijn aan de praat geraakt. Dit gebeurde allemaal de laatste dag dat we daar waren en we beloofden elkaar om contact te houden.

En nu staan we hier opnieuw aan zee, en deze keer niet met twee, maar met vier. We zijn nu goed bevriend met Bill en Tom en hebben daarom besloten om een paar daagjes naar zee te gaan.

We liggen op het strand te zonnen. Tom heeft me net goed ingesmeerd, want anders ben ik straks weer heel verbrand.
‘I wanna have sex on the beach ow yeah..’ zing ik ineens. Dat liedje zit al de hele tijd in m’n hoofd en nu moet het er even uit.
‘Is dat een hint?’ vraagt Tom.
Mijn lippen vormen ‘nee’, maar m’n lichaam schreeuwt ‘ja’! En Tom ziet het.
‘Jammer.’ Zegt hij terwijl hij breed grijnst en me een speelse knipoog geeft. Hij weet verdomd goed dat ik hem wil, ook al zeg ik dat niet. Ik zie dat hij met zijn lippiercing speelt en ik word gek!

Even later gaan we naar binnen en daar kijken we wat tv. Het is al snel avond en ik wil nog even naar het strand.
‘Ga je mee naar het strand?’ vraag ik aan Tom.
Hij knikt terwijl hij me met glinsterende ogen aankijkt en weer met z’n lippiercing speelt. Die jongen maakt me gek! De laatste tijd is het toch wel erg, eerst werd ik nog niet gek van alles wat hij deed, maar nu..
We staan op en lopen naar buiten.
‘Dat wordt nog iets tussen die twee.’ Hoor ik Bill zeggen.
‘Denk je?’ vraagt m’n beste vriendin.
‘Ja.’
Ik glimlach, roddelaars.
We zijn al snel buiten en het is helemaal niet koud, het is een heerlijke avond. We lopen naast elkaar en we zeggen allebei niets. Er hangt een spanning tussen ons, maar het is een aangename spanning. Een spanning die er eigenlijk altijd al geweest is. Een spanning die bij een gewone vriendschap eigenlijk niet aanwezig is.

We lopen over het strand. Het is eb en je kan dus ver over de golfbreker wandelen. Ik neem z’n hand, zonder iets te zeggen, ik wil die aangename stilte niet verbreken. Ik trek hem mee op de golfbreker, terwijl hij zijn vingers tussen de mijne vlecht.
Ik loop over de golfbreker, tot ik aan het water kom. Ik laat Tom los en kijk naar de zee. De wind waait door m’n haren en ik word helemaal rustig.
Tom komt achter me staan en drukt zich tegen me aan, hij legt zijn armen rond m’n middel.
En ik geniet, ik geniet van de warmte van zijn lichaam.
Plots voel ik zijn lippen in m’n nek. Hij geeft een likje aan m’n nekvel en zuigt zich dan vast. Ik ril van opwinding. Een paar seconden later laat hij m’n nek weer los en geeft me een kusje op de plaats waar hij zich had vastgezogen. Ik weet dat daar nu een mooie, rode plek staat en ik vind het niet eens erg. Ik leg m’n handen op zijn handen die op m’n buik rusten. Hij legt zijn hoofd op m’n schouder, waardoor hij nog dichter tegen me aan komt staan. Ik leun met mijn hoofd tegen zijn hoofd en zo genieten we samen van het ruisen van de zee.

Na eventjes zo naar de zee te hebben gekeken en van elkaar genoten te hebben, laat Tom me los. Hij neemt m’n hand en trekt me zachtjes mee, terug het strand op. Ik vlecht m’n vingers tussen de zijne en ik zie hem glimlachen. Nog steeds hebben we beiden niks gezegd, maar dat is ook totaal niet nodig want we begrijpen elkaar.
Tom zet zich neer in het zand en als ik langs hem wil gaan zitten, doet hij teken dat ik tussen zijn benen moet komen zitten. Ik ga tussen zijn benen zitten en leun tegen hem aan.
Hij neemt zijn IPod uit zijn zak en hij geeft me een oortje.
Ik hoor flarden van allerlei liedjes, terwijl Tom een liedje zoekt.
‘I know you want me, you know I want cha’ dreunt Pitbull in m’n oor. Ik grijns. Subtiel Tom, héél subtiel. Ik voel hem gewoon grijnzen nu en ik weet ook dat hij nu weer met zijn lippiercing speelt. Ik hou het echt niet meer uit nu!
In een ruk draai ik me om, waardoor Tom achterover valt en ik stort me bovenop hem. Ik druk m’n lippen op de zijne. De lippen waar ik zolang naar gesmacht heb, kussen me liefdevol terug. Ik druk me helemaal tegen hem aan en ik merk dat hij opgewonden is.
Zijn handen glijden over m’n rug, om daarna onder m’n T-shirt te verdwijnen. Hij duwt m’n T-shirt omhoog en ik wil niks liever, maar ik hou hem tegen. Ik bedoel maar hier op het strand? Ik wil m’n mond optrekken, maar Tom houdt me tegen.
Hij legt zijn vinger op m’n lippen en kust me. Ik word helemaal rustig van hem. En ik wil hem hier en nu! Nothing is gonna stop us now!

Tom trekt m’n T-shirt over m’n hoofd en zo snel als dat kledingstuk uit is, volgt ook m’n broek.
Ik trek zijn T-shirt over zijn hoofd en glij met m’n vingers over zijn ontblote borstkas. Zijn tepels worden al direct stijf. Ik glimlach. M’n vingers glijden naar z’n broek en doen hem uit.
En onmiddellijk daarna, verdwijnt ook zijn boxer van zijn lijf. Tom maakt m’n bh los en doet m’n slipje uit. We liggen nu helemaal naakt op elkaar.
Hij gaat met zijn hand naar beneden en duwt een paar vingers bij me binnen. Ik kreun zacht. Zo snel als hij binnendrong met zijn vingers, zo snel is hij ook weer uit me. Hij trekt me een beetje hoger bovenop zich, zodat hij me makkelijk kan kussen. Hij drukt zijn lippen op de mijne en glijdt met zijn tong over lippen. Ik open m’n mond en we zijn al snel verwikkeld in een hevige tongzoen.
Ondertussen dat we zoenen, voel ik hem ineens bij me binnendringen. Ik kreun luid en ril. Maar Tom trekt m’n hoofd opnieuw naar zich toen en zoent me opnieuw en ondertussen begint hij te bewegen. Die jongen is echt multifunctioneel! Ik wil me concentreren op zijn mond, maar het is veel te lekker en m’n concentratie verdwijnt als sneeuw voor de zon.
Tom kreunt ook hevig en is totaal niet meer in staat om me te zoenen. Hij woelt wild door m’n haar en ik merk dat hij op dit moment op een totaal andere wereld zit. Tom stoot steeds harder en ongecontroleerde en ik geniet. Ik geniet van deze lekkere jongen onder me.
Niet veel later komen we beiden klaar en ik knuffel hem. Hij glimlacht lief naar me en drukt een kus op m’n neus.
‘Ik hou van je.’ Fluistert hij.
‘Ik ook van jou.’ En ik kus hem.

Dat waren de eerste woorden die deze avond uitgesproken werden. En het zijn de mooiste woorden die er op de wereld bestaan.
It’s the sea, who make them so beautiful.


Reacties:


hilfxmir
hilfxmir zei op 28 juni 2009 - 21:29:
en toen kwam de politie en de pers
mwhahahaha! wat ben ik toch slecht


KaulitzFreak
KaulitzFreak zei op 28 juni 2009 - 12:26:
mooi geschreven!!!


AnotherZero
AnotherZero zei op 28 juni 2009 - 11:57:
Die jongen is echt multifunctioneel

hihi xd