Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Teddy Lupos » Teddy Lupos 28

Teddy Lupos

29 juni 2009 - 14:23

127

1

267



Teddy Lupos 28

Teddy had zoals verwacht heel wat post. 3 brieven om precies te zijn. Hij begon met die van Hermelien hij kon al raden wat erin zou staan. Juist daarom wou hij hem eerst lezen.

Teddy liet zijn ogen over de regels gaan. Hij lette niet op de twee andere uilen die ongeduldig stonden te wachten. Hermelien schreef precies wat hij verwachte. Hij was daarmee de eerste die op de hoogte was van dat nieuws maar niet voor lang. DE ochtenprofeet werd bezorgd. Het waren er meer dan de vorige keer. Het leek erop dat vele leerlingen op de hoogte wouwen blijven nu er weer iets aan het gebeuren was. Ook bij Teddy werd er één bezorgd. Daardoor dacht hij weer aan de twee andere uilen met een brief van Harry en één van zijn oma. Hij keek eerst naar de ochtend profeet en vond direct wat hij zocht. Op de voorpagina stond...



raad maar ik zeg of het juist of fout is


Reacties:


KolaLollie
KolaLollie zei op 29 juni 2009 - 15:00:
eh - een foto van hem met heel groot WEERWOLF eronder??
of een foto van iemand anders die bekend is waarin staat dat ie wolfsmelk gedoe kan maken?

ga snel verder!