Hoofdcategorieën
Home » Harry Potter » Teddy Lupos » Teddy Lupos 29
Teddy Lupos
Teddy Lupos 29
Hermelien Griffel maakt wolfsmelk voor slachtoffer weerwolf
"Hé ze hebben iemand gevonden" zei Stijn en hij las over de schouder van Teddy mee.
Gisteren niet lang nadat het nieuws over de aanval bekend werd kreeg de hoofdverpleger van het Sint Hostilo een uil van niemand minder dan Hermelien Griffel. In die brief bood ze aan om wolfsmelk voor de jongen die die nacht was aangevallen en eventuele volgende slachtoffers te maken. Ierig Nieuws onze reporter ging terplaatsen enkele vragen stellen.
"U stuurde direct een uil naar het Sint Hostilo. Heb u er eigenlijk bij nagedacht?"
"Ja hoor, En ik kon geen enkele reden bedenken waaarom ik het niet zou doen."
"U hebt ook aangeboden om niet alleen voor die jongen maar ook voor eventuele volgende slachtoffers wolfsmelk te maken. Bent u niet bang dat het na een tijd te veel word?"
"Eigenlijk wel maar niet voor de hoeveelheid werk maar voor het aantal slachtoffers die er vallen."
"Dus u zult desnoods voor 100 mensen wolfsmelk maken?"
"Als ik mensen daarmee kan helpen zal ik het graag doen."
"Heeft zo een beroemd iemand als u niks beter te doen dan drankjes maken voor kleine jongetjes?"
"Nee,eigenlijk niet"
"Nog een laatste vraag. Bent u momenteel nog met iets nieuw bezig?"
"Ja, met een nieuw boek maar meer mag ik er nog niet van zeggen."
Teddy vouwde de krant dicht. "Hé ik ben nog niet klaar." was de reactie van Stijn. Teddy vouwde de krant terug open. "Wel aardig van Mevrouw Griffel." Zei Stijn. "Ja, heel erg aardig." Antwoordde Teddy. Stijjn besefte natuurlijk niet hoe hard hij het meende.
whoew.
wanneer komt de volgende??