Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Beachlove. » BeachLove. 3.

Beachlove.

29 juni 2009 - 23:03

321

0

203



BeachLove. 3.

http://img239.imageshack.us/i/lijnnbw0.png/ ^^. Look. Dat is Roxy, je beste vriendin, die ook gezellig bij jou in de klas zit. Jullie delen practisch alles, van kleding tot geheimen. ^^. Bestie's for life. <3.

We zetten onze fietsen gauw in de fietsenstalling en lopen ieder even naar ons eigen kluisje. Naar jaren van ervaring weten we, ik en de meiden, inmiddels precies hoe we net op tijd moeten komen. Zoals nu bijvoorbeeld. En ja hoor, zodra ik bij mijn kluisje sta gaat de eerste bel. Ik grinnik. Mijn ochtendhumeur is tijdens het fietsen alweer over gewaaid. Gelukkig maar, ik wil mijn vriendinnen niet de hele dag op schepen met een chagerijnig persoon. Ik neem afscheid van mijn vriendinnen, behalve van Roxy, want die zit bij mij in mijn klas. Gauw haasyen we ons naar ons klaslokaal en stappen naar binnen. Zodra we de deur achter ons gesloten hebben en ons naar onze plaats begeven, gaat de tweede en laatste bel. Voldaan grijnzen we naar elkaar, terwijl de leraar ons een afkeurende blik toe werpt. 'Box' fluisterd Roxy. Gauw geef ik haar een box en kijk vervolgens onschuldig naar de leraar, die ons ongeduldig aan staat te gapen tot we onze boeken ook voor ons pakken. Ik pak de juiste boeken uit mijn tas en leg ze voor me neer. Vervolgens open ik ze op de juiste pagina en luister naar het gezwetst van de leraar. Bah, aardrijkskunde. Like, mijn minst favoriete vak.. Maandagmorgen het 1e uur nog wel, hoe gemeen van die vervloekte roostermakers.. Verslagen laat ik mijn hoofd rusten op mijn handen en doe alsof ik geïntresseerd ben in de les, terwijl ik eigenlijk aan het dagdromen ben. Naast mij doet Roxy precies het zelfde. Na vijftig minuten hebben we weer ons eerste uur bij meneer Sikker van Aardrijkskunde er weer op zitten. Gelukkig maar, zijn les is een van de saaiste die je je kunt voorstellen. Ik onderdruk een gaap en begeef me samen met Roxy naar onze volgende les. Tekenen. Stukken beter, eindelijk iets creatiefs. Tevreden stappen Roxy en ik het lokaal binnen, nu wél blij met de les die we hebben..


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.