Hoofdcategorieën
Home » Tokio Hotel » Beachlove. » BeachLove. 5.
Beachlove.
BeachLove. 5.
De laatste bel gaat, blij dat school er weer op zit voor vandaag loop ik naar mijn kluisje. Roxy loopt mee. We komen de rest van onze vriendinnen tegen, en zeiden hun nog even gedag. School put je uit, wist je dat? Ietwat moe rek ik me grinnikent uit, terwijl Roxy achter me aan loopt richting onze kluisjes. Haar kluisje ligt binnen handbereik vanaf de mijne, erg handig dus. Uit mijn kluisje haal ik de boeken van de vakken waar we huiswerk voor op hebben gekregen. Vervolgens pak ik mijn jas en sluit ik mijn kluisje weer. Roxy had inmiddels al hetzelfde gedaan.
Al kletsend lopen we naar onze fietsen toe in de fietsenstalling. Ik doe mijn tas achterop, lui als ik ben, net zoals Roxy. Nog steeds pratend fietsen we weg van school, op naar huis. 300 meter verder ofzo fietsen we voorbij een clubje jongen. Ik schrik wanneer ik een bekend gezicht tevoorschijn zie komen. Driemaal raden.. Alexander natuurlijk. =o. Gauw begin ik weer te praten met Roxy, maar die heeft inmiddels allang door wat me ineens stil liet vallen. Een grijns verschijnt op haar gezicht. 'Je haalt je niets in je hoofd hoor!' spreek ik haar zachtjes streng toe. Ze doet alsof ze me niet hoort en roept 'Heee jongens! Alles goed?' De jongens joelen terug. We komen steeds dichterbij. Vlug werp ik haar nog een driftige blik toe. Van binnen roep ik 'Nee Roxy, fiets nou door! Je haalt je niets in je hoofd muts. Of anders .. krijg je de kieteldood ofzo? Aarg.' Maar ik zwijg. Alex zwaait lief naar me. Ik gloei helemaal van binnen, de vlinders zijn op hol geslagen. Glimlachend zwaai ik kort terug. Hij kijkt me lief aan, en we fietsen voorbij. Gelukkig, Roxy heeft niets gedaan. Behalve dan de aandacht getrokken van de jongens, denk ik grinnikend bij mezelf. Wat ik eigenlijk helemaal niet zo erg vond, want ik kreeg er wel -kort- contact door mee met Alexander..
Plots voel ik een zachte por in mijn zij. 'Naar jouw huis dan maar vandaag?' Vragend kijkt Roxy me aan. Instemmend knik ik. 'Wel eerst huiswerk maken hoor, voor we fun gaan maken' spreek ik haar nep-streng toe. Roxy schiet in de lach en we fietsen verder richting mijn huis. Braaf knikt ze nog naar me. 'Aai aai sir' kirt ze. Ik schiet in de lach door haar malle gedrag. 'Malloot' gniffel ik. Ze kijkt me nep-beledigt aan. 'Wat, niet goed?' vraagt ze grijnzend. Vlug tik ik op haar hoofd en fiets door. 'Hé, die krijg je terug!' hoor ik verontwaardigt achter me. Snel fiets ik door en steek mijn tong vlug naar haar uit. 'NaNa!' kir ik lachend.
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.