Hoofdcategorieën
Home » Harry Potter » Teddy Lupos » Teddy Lupos 32
Teddy Lupos
Teddy Lupos 32
Daan was hem kommen halen tijdens gedaanteverandering. Stijn had echt bezorgd gekeken toen Daan zij dat zijn oma ziek was. Simon had nog gezegd dat hij maar wat moest oefenen als zijn oma beter was. Dat meende hij natuurlijk niet hij wist heel goed dat Teddy dat niet nodig had. Hij wist ook heel goed dat hij het niet moest laten merken. Nu zat Teddy hier in de kamer van hoge nood. Hij had zijn boek over weerwolven meegenomen. Hij bladerde automatisch verder naar zijn favoriete stukje.
Nadat iemand gebeten werd, werdt hij vaak verstoten door zijn vrienden en familie. Meestal liep het slachtoffer over naar de duistere zijde. De weerwolf Fenir Vaalhaar maakte daar schandelijk misbruik van om nieuwe dooddoeners te creëren.
Toen volgde er een hele lijst namen.achter die namen stond de geboortedatum de bijtdatum en de datum van overlijfde. Die laatste was bij iedereen hetzelfde. Toen las Teddy verder.
Er is één iemand bekend die anders was. Hij was een vertrouweling van proffesor Perkamentus en volgens de geruchten ook een vriend van James Potter. Ook over Harry Potter doen dergelijke geruchten de ronde. Al bestaat daar meer zekerheid over. Het is zo goed als zeker dat hij lid was van de orde van de feniks. Als dat waar is was hij hoogst waarschijnlijk ook bij het gevecht op het Departement van manifestatie.
Teddy stopte zijn boek weg het was bijna nacht.
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.