Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » I'm her sister! [JB-Lovestory] » I'm her sister! [1]

I'm her sister! [JB-Lovestory]

11 okt 2008 - 19:19

281

1

199



I'm her sister! [1]

,,Chassidey?!''riep iemand.,,Ja?''antwoorde je droog. Het was tien uur s'ochtens, en ook nog eens weekend! Je was dus echt niet van plan je bed nu al uit te komen.,,Chassidey!!!!''hoorde je deze keer harder, en van dichterbij.
De deur van je kamer vloog open, en je voelde dat er iemand half boven op je ging zitten.,,Chass!!Wakker worden''zei Miley, die je helemaal door elkaar schudde.,,Miles! Go away!''riep je.,,Pas als jij uit je bed komt!''zei ze lachend terug. Ze trok je dekens van je bed af, en gooide ze op de grond.,,Miles, nu heb ik het koud!''zei je lichtelijk geiriteerd, maar lachend.,, Nou en!Dan kom je misschien wel uit je bed". Je draaide je weer om, zonder dekens om je heen, en je hoorde dat Miley je kamer uit liep. Grr dacht je, daar gaat mijn uitslaap ochtend. Je stapte uit je bed en kleede je aan. Beneden aangekomen hoorde je Miley druk met iemand praten.,,Uhuh..Ja..Neem je broers mee..Haha..Zie je zo..Love U..''en ze ging op.,,Wie was dat?''vroeg je.,,Iemand''antwoorde ze.,,Wie is iemand?''vroeg je terwijl je je wenkbrouwen op haalde (wenkbrouwwiebel).,,Hij heet..Nick''zei ze.,,Nick?Heeft Nick ook een achternaam?''vroeg je.,,Ja''antwoorde ze,,''Jonas. Je Hoestte/proestte van schrik.,,Wat?!Van de Jonas Brothers?''vroeg je met grote ogen.,,Ja, ik ga zo naar hem toe''zei ze.,,Iel''zei je. Je had een hekel aan de Jonas Brothers, als je hun zag moest je aan een stelletje watjes denken.,,En jij gaat mee''zei Miley snel.,,Wat!!!Dacht het niet''ging je verder.''Dacht het wel''zei Miley,,''Z'n broers komen ook!'',,Nee, nou sta ik al helemaal te trappellen!''zei je sarcastisch.,,Ga nou mee''zei Miley.,,Echt niet!Niet met HíºN''. Miley keek je smekend aan.,,Please?Een keertje maar, daarna nooit meer!''.,,Oké dan, maar verwacht niet dat ik aardig zal doen''antwoorde je.,,Als je je maar een beetje probeert in te houden''zei Miley lachend.


Reacties:


Jinn
Jinn zei op 11 okt 2008 - 19:35:
Haha, gwéééldig ^^

Snél verder