Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Shut up or I’ll bite your fucking head off. [Twilight] » Shut up or I’ll bite your fucking head off. 002 [Twilight]

Shut up or I’ll bite your fucking head off. [Twilight]

19 juli 2009 - 17:16

244

4

257



Shut up or I’ll bite your fucking head off. 002 [Twilight]

. ‘’Zo lang duurde het ook weer niet.’’ Bromde ik. Ik zag dat Emmet neigingen had om zijn excuses aan te bieden maar nog voor hij dat kon doen had Edward de voordeur open getrokken.’’Kom we gaan.

Ik keek Emmett aan met opgetrokken wenkbrauwen waardoor hij grinnikte. ‘’JONGENS!’’ Edwards stem klonk streng. Ik grinnikte en liep achter hem aan het huis uit,gevolgd door Emmett.



‘’Wat gaan we eigenlijk doen”ť?’’ vroeg ik terwijl we ons een weg baande door het bos. Edward bromde iets onverstaanbaars dus ik keek Emmett vragend aan. ‘’Het is een verrassing.’’ Zei die simpelweg. Ik fronsde. ‘’Maar ik hou niet van verrassingen.’’ Zeurde ik. ‘’Deze vind je vast heel leuk.’’ Edward keek me grijnzend aan. Ik glimlachtte onzeker terug, ergens vertrouwde ik het niet. Na een tijd lopen deed Emmett plotseling zijn handen voor mijn ogen. ‘’Wat doe je ?’’ siste ik geïrriteerd. ‘’Zo kan ik niks zien.’’ Emmett grinnikte. ‘’Dat is ook de bedoeling,Star.’’ Ik sistte zachtjes, ik wou weten wat er was. Ik voelde plotseling een hand om mijn middel. ‘’Wat doe je?’’ gromde ik nogmaals. ‘’Ik duw je vooruit, anders komen we er nooit.’’ Emmett’s stem klonk vrolijk, enthousiast bijna. Ik gaf toe aan hem en liet me zachtjes vooruit duwen door de grote Emmett,die me behandelde alsof ik een porseleinen pop was. Ergens vond ik het wel fijn dat hij me zo behandelde,maar aan de andere kant ergerde ik me aan het feit dat ik dus als breekbaar,fragiel werd gezien. Na een tijdje vooruitgeduwd te worden stond ik stil. Om me heen hoorde ik stemmen, bekende stemmen. ‘’Zijn we er?’’Ik voelde hoe Emmett zijn hand voor mijn ogen wegschoof en langzaam knipperde ik met mijn ogen.


Reacties:


whiteangel
whiteangel zei op 28 april 2011 - 18:49:
Ooooooeeee spannuuuhnd. Ik ga lezen , wil weten wat de verassing is.


xLisaa zei op 24 juli 2009 - 13:37:
verder ! x


UnknownRiot
UnknownRiot zei op 20 juli 2009 - 11:49:
OEwwwhh. great nicol ^^


MissCullen
MissCullen zei op 19 juli 2009 - 17:21:
Nu wil ikke het weten wat de verassing is hahah leuk verhaal i live you storie..