Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » I'm her sister! [JB-Lovestory] » I'm her sister [2]

I'm her sister! [JB-Lovestory]

12 okt 2008 - 20:47

409

2

237



I'm her sister [2]

,,Ben je klaar Chassidey?!''hoorde je Miley van beneden roepen.,,Eigenlijk ben ik er nooit goed genoed klaar voor''schreeuwde je naar beneden. Je liep de trap af en zag Miley daar lachend staan.,,Zozo, voor wie heb jij je zo opgetut?''vroeg je aan haar.,,Wat?''zei ze,,''valt het zo erg op?''vroeg ze dramatisch.,,Nee joh, ik maakte maar een grapje''zei je.,,Haha''zei Miley sarcastisch.,,Heb je er een beetje zin in?''vroeg ze.,,Nee, ik zou nog eerder een dag in een kippenkostuum rondlopen en gratis kippenkluiven uitdelen''zei je en je keek haar hopeloos aan. Jullie vertrokken. jullie hadden ergens afgesproken bij een bekende eettent, waar jullie iets zouden gaan drinken (ja ik weet het, heel logisch). Je liep met Miley, en er waren al een paar mensen gillend naar haar toegerend. Op die momenten dacht jij''gelukkig ben ik haar niet''. Hetzelfde dacht je toen je Nick Jonas en zijn broers aan een tafel zag zitten. Je zag dat Nick opstond en Miley een kus gaf. Een behoorlijk intieme kus. Je keek snel weg, en je kruisde Joe's blik. ''Wat moet die nu weer''dacht je.,,Heey, ik ben Nick''zei Nick,,''weet ik''zei je ongeintresseerd. Je voelde een stomp in je zij.,,Auw''en je zag dat Miley je veelbetekend aankeek.,,Chassidey''zei je lichtelijk boos.,,Heey, ik ben Joe''zei Joe,,''Chassiday''had je weer ongeintresseerd geantwoord.,,Kevin''zei Kevin, die er dus blijkbaar wat van geleerd had.,,Chassidey''zei je, je wenkbrouwen optrekkend (niet wenkbrouwwiebel). Jullie zaten aan een tafeltje, en Miley begon al snel dingen over je te vertellen.,,Zing jij ook?''vroeg Joe aan je.,,Nee, Anders had je me heus wel gekend hoor!''antwoorde je.,,Miley, ik wist helemaal niet dat je een zusje had''zei Kevin, die jou nu pas aan het bekijken was.,,Nee, dat klopt, we willen liever dat Chassidey een privé leven heeft, inplaats van al die zusjes die net zo worden achtervolgt worden als hun grote zus''.,,Ja ik ben erg blij dat ik een echt PRIVÉ leven heb''zei je en je gaf een duidelijke nadruk op het woord privé.,,Ja, soms hebben wij ook wel eens behoefte aan een privé leven''zei Nick.,,Ja het lijkt me ook zo erg om altijd in de schijnwerpers te staan''zei je,,''en het ergste lijkt me nog wel dat je dan MÓÉT optreden en op tour gaat''. Je kon het niet laten om dat laatste te zeggen. Je zag Nick naar Miley kijken en daarna keek hij naar Kevin. Je voelde dat je aangestaard werd, en je zag de boze blik van Joe. Je keek hem net zo boos terug. ''Dit werd nog een lí¡í¡í¡í¡nge dag'' dacht je.


Reacties:


Jinn
Jinn zei op 13 okt 2008 - 19:21:
Haha
Gwéldig ^^

Snél verder


MissxMocro
MissxMocro zei op 13 okt 2008 - 10:17:
Snel VERDER