Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » Gotta Find You » 1.

Gotta Find You

19 juli 2009 - 23:54

400

1

224



1.

Dit is mijn allereerste Fan Fiction die ik ooit heb geschreven. Hij is dan ook al van een jaar terug en ik heb hem ook al helemaal compleet. Toch post ik pas het tweede hoofdstuk als ik zeker weet dat mensen geintereseerd in dit verhaal zijn, dus laat van je horen! (: xoxo.

Daar zat ik dan weer, op mijn stoel, achter de kassa, 's morgens vroeg, in dit o-zo leuke winkeltje.
pff, wat verveelde ik mij hier altijd zeg. Ik vond het super om naar Amerika te gaan, maar dit baantje was wel heel suf.
een maand geleden ben ik geslaagd voor havo, en ik ben nu voor een jaar in Amerika, morgen ga ik voor het eerst naar "high school" om daar een jaartje mee te draaien in een senior year.
Daar heb ik wel super zin in, maar dit baantje. Nee, niks voor mij.
Ik hoor de vrouw van mijn gastgezin nog met enthousiasme zeggen "Lisa! Ik heb een baantje voor je geregeld! Super leuk winkeltje met allemaal Nederlandse spullen, super handig dus voor jou!"
Ja, het klonk ook leuk. Maar dat is dit winkeltje totaal niet. Het ruikt hier muf, en mijn baas die loopt gewoon afentoe weg! Ik werk hier 2 weken, en er zijn maar 8 mensen geweest ofzo.
Voor een pak hagelslag. op én top nederlands!
"Lisa, ik ga heel even bij de buurman kijken! Let jij op de winkel?". Daar ging die weer, Ruben, mijn baas. Hij is wel aardig, met hem kan ik teminste nog een beetje Nederlands praten,
ik ben bang dat ik het anders helemaal verleer haha. "Tuurlijk!" Roep ik met een zucht, fijn, zit ik hier weer alleen. Kan niet wachten als morgen school begint, hoef ik alleen maar op Zaterdag hier te werken,
en niet bijna de hele week!
Voordat ik hier ging werken, heb ik al heel veel van Amerika gezien. Ik zit nu in Los angeles, maar ik ben ook al naar Chicago geweest, Las vegas & New york. Het gastgezin waar ik zit is heel rijk, dus we gingen
met een privé jet! super gaaf dus! pff, misschien beetje lullig om te denken, hebben ze zoveel geld, zetten ze me hier neer voor een baantje.
Helemaal in gedachten verzonken, hoor ik niet eens het 'leuke' belletje van de deur, als er iemand naar binnen komt.
"Hallo?" hoor ik ergens in de verte, want ik zat nog met mijn gedachtes bij New York, ik ben bij een broadway show geweest, en ik heb er veel geshopt.
"Hallo?" word er een tweede keer gevraagd, nouja.. gevraagd? beetje meer geroepen.. want nu hoorde ik het wel goed.
Met schrik kijk ik op, "sorry! ik zat even niet op te letten".
Maar dan kijk ik opeens in 2 mooie donkere ogen...


Reacties:


Phae
Phae zei op 21 juli 2009 - 14:14:
yay