Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » 30 Seconds to mars » the kill - 30 seconds to mars [sa] » What if I wanted to break [sa]

the kill - 30 seconds to mars [sa]

13 okt 2008 - 14:59

380

5

314



What if I wanted to break [sa]

Laten we bij het begin beginnen. Ik was klein en trots op mijn prestaties. Je zat al een tijdje op me te azen, maar ik had niets door. Ik had meer mijn hoofd bij het spelletje. Ergens in mijn achterhoofd zat al wel de droom, maar nooit zo erg als toen je me uitnodigde. Ik was blij, door het dolle heen. Ik was in de wolken, het leek fantastisch.

All i wanted was you

Ik was ervan overtuigd dat alles goed zou komen, gewoon doen wat jij zei en het zou lukken, maar dat veranderde snel. Het ging slechter en slechter. Twee blessures verder had ik weer een toppunt. Ik was terug in de top. Niemand kon me kleiner maken dan ik al was.
Maar ook dat veranderde, ik was veel te vol van mezelf en was vergeten dat ik er nog voor moest vechten. Ik was in een duister gat beland van weken, maanden.

You said you wanted more


En ik begreep je, natuurlijk. Jij kon je tijd en energie beter in iemand anders steken. Iemand die, hoe jij het zei, het écht wilde. Alsof ik het niet wil.

What if i wanted to fight, beg for the rest of my life. What would you do?


Dus vanzelfsprekend begon ik harder te trainen. Je had een keer verteld dat we te laks waren, dus werd ik serieuzer, geen lach meer te zien op mijn gezicht. Alles voor de sport.

Look into my eyes, you’re killing me, killing me

Op een gegeven moment was het zo erg dat je me vroeg of ik wel gelukkig was, je zag me nooit meer lachen. Vond je het heel gek, toen ik te veel lachte werd je boos, wat moet ik nu?

I am finished with you
I tried to be someone else but nothing seem to change it


Het ging een tijdje beter, tja jij was er even niet om me af te zagen. Man, wat was ik gelukkig. Vrienden om me heen en bezig zijn met het spelletje, die droom was even in de doofpot gestopt. Tot ik zag wat het echte geluk is, dus daar ging ik weer.

This is how i really am inside.
Come break me down, bury me
I am finished with you
Look at my eyes


Je zult zien, ik zal er voor vechten tot ik er ben.


Reacties:


Merel
Merel zei op 7 juni 2010 - 15:47:
Mooiiiii <333


SaarForYou
SaarForYou zei op 7 april 2010 - 18:57:
Super mooi !


kAwAiiMuSume
kAwAiiMuSume zei op 29 sep 2009 - 12:45:
wauw. mooi! ^^


Anzonium
Anzonium zei op 18 aug 2009 - 1:09:
Prachtig!


Luzifer
Luzifer zei op 13 okt 2008 - 17:09:
Mooi!