Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » Gotta Find You » 2.

Gotta Find You

21 juli 2009 - 17:52

311

3

226



2.

Snel verdwenen de 2 mooie ogen weer, want de persoon zette snel zijn zonnebril op.
Het was een jongen met mooie bruine krullen, en hij zal net iets groter dan mij zijn. Hij had een lange regenjas aan, wat ik toch best een beetje raar vond omdat het buiten toch echt wel warm weer was!
Ik was zelfs zonder jas naar werk gegaan, op mijn fiets, wat ik zo gaaf vond omdat bijna niemand hier met fietsen rijd, alleen ik! ik voelde me dan zo gaaf, ik was hier wel oud genoeg om nu auto te gaan rijden, maar om hier mijn rijbewijs te gaan halen vond ik een beetje nutteloos, had ik later in Nederland toch niks meer aan.
Oh nee, daar verzonk ik weer in mijn gedachtes. Snel keek ik de onbekende jongen weer aan, die net weer van alles had lopen vragen, wat ik dus gemist had.
"Laat maar dan.." zegtie teleurstellend en wilt zich net om draaien. Hij kijkt een beetje angstig om zich heen. Wat zou er zijn?
Op dat moment hoor ik in de verte geschreeuw, gekrijs.. wat was dat nou weer? Allemaal meiden stemmen.
De jongen die zich net voor mij had omgedraaid draaide zich verschrikt weer om en sprong over de toonbank heen bijna tegen me aan, en ging toen onder de kassa zitten. Verschrikt had ik een paar sprongen naar achter gedaan. Wat is dit nou weer? Het 'leuke' belletje van de deurwinkel ging weer, maar nu kwamen er wel 100 meiden binnen! En ik overdrijf niet.
"OMJ!! Heb je hem gezien??" vraagt een rood harig meisje met een groot t-shirt en korte jeans. Ik probeer haar t-shirt te lezen, en merk dan dat de andere meiden hetzelfde t-shirt hebben.
"Jonas Brothers superduperfanclub for life" lees ik hardop. Ik hoor een harde zucht onder de kassa vandaan komen.
"HALLO? heb je hem nou gezien of niet?".


Reacties:


lisasnowy
lisasnowy zei op 28 jan 2010 - 18:05:
snel verder!!
leuk verhaal


MissJonas
MissJonas zei op 29 sep 2009 - 16:19:
Super<3
Snelverder want hij is awesomee

hahah
Jonas Brothers superduperfanclub for life xd

hoezo droogheid xd

x


SillyMe
SillyMe zei op 9 aug 2009 - 9:04:
leuk, ik wil egt wel dat je doorgaat hoor!