Hoofdcategorieën
Home » Harry Potter » Teddy Lupos » Teddy Lupos 35
Teddy Lupos
Teddy Lupos 35
Teddy kwam Stijn tegen aazn het portretgat. "Hallo Teddy ben je er weer? hoe is het met je oma?" "Beter. Welk vak hebben we nu?" "Fijn! Gedaanteverandering het is best moeilijk, hoor. Zeker als je een les gemist hebt." "Ik ga snel mijn boeken halen. Wacht je even?" Nog voor Stijn kon antwoorden klom Teddy door het portretgat.
even later stonden ze bij het lokaal gedaanteverandering. "Professor Flitser is er nog niet!" hoorde ze Tim al van ver roepen. "Hebben wij even geluk" heigde Stijn. Hij en Teddy hadden de hele tijd gelopen. Eigenlijk waren ze al enkele minuten te laat. "Leerkrachten zouden ook straf moeten kunnen krijgen voor te laat komen." Er klonk instemmend gemompel. Toen Christof een heel geslaagde inmitatie van Daan uitvoerde. "En nu 100 keer schrijven ik mag niet te laat komen in de les."proeste iedereen het uit. Behalve Teddy. Die zat met zijn gedachten ergens anders, maar niemand vond het vreemd.Toen Rita daar nog aan toevoegde dat Professor Tomas 10 punten zou moeten geven voor het wachten lachte niemand meer. Proffesor Flitser was onder aan de trap verschenen. Teddy had een heel sterk vermoede waar hij vandaan kwam. "Sorry dat ik wat laat ben maar ik moest nog even iets bespreken." Even keek hij Teddy recht aan maar niemand merkte dat op.
oew. wat is er gebeurd? mwoehahah (sory, dat moest even)
schrijf snel verder!!