Hoofdcategorieën
Home » Overige » Bleed it out. (14+) » Hoofdstuk 4
Bleed it out. (14+)
Hoofdstuk 4
ÂÂ
Op de iederwijsschool ging het goed,
ik kwam tot rust, werd niet gepest en maakte vrienden, ik leerde eerlijk gezegd niks, althans, niks dat kinderen op de gemiddelde basisschool leren.
Ik kreeg een beste vriend, Jonathan, en samen met hem deed ik echt vanalles, maar, na anderhalf jaar besloot ik dat ik toch weer naar een 'normale' school wou, ik wou weer leren.
Ik besloot met oud en nieuw in te stromen in een klas van een basisschool, in de grote stad waar ik eerst had gewoond, het was best ver fietsen, maar ik wou niet meer in het dorp naar school.
Weer werd ik gepest, maar ik gaf niet op, ik vind het vreselijk, maar bleef op de school, wetend dat ik maar een paar maanden hoefde, daarna kon ik naar de brugklas...
Tegen de tijd dat het zomervakantie werd had ik geen greintje zelfvertrouwen meer over.
Ik was lelijk
Ik was dik
Ik was vervelend
Ik hoorde nergens bij
Ik was raar
En weer was het enige wat ik wou, dood gaan.
Wordt Vervolgd.
Reacties:
Ooooo, dat vond ik ook altijd van mezelf, maar dat gaat echt wel over hoor
Weette, het doet altijd goed om het op te schrijven, dus stop er niet mee...
xx
Eat erg voor je ik vind het echt heeel erg moedig dat je verhaal plaatst wouw..
Ik vind her echt erg voor je.. ik blij het zker volgen.. wand ja je verhaal spreekt mij echt wel aan..
Liefs
dit is zo erg voor je,
ik ben zo blij dat je zo wel je verhaal kwijt kunt,
want daar gaat het uiteindelijk allemaal om,
xx
- Oké. Mijn reactie komt blijkbaar niet aan ofzo? Of het ligt aan mijn pc T_T -
Maargoed;
Ik vind het nog steeds erg voor je, en ik vind je nog steeds moedig.
Misschien vind ik je met elk deel dat ik lees wel moediger :'.
<3
zoals iemand al zei; je bent inderdaad erg moedig.
Je durfde terug naar een "echte" school gaan
& je heb nooit echt opgeven
daarbovenop schrijf je echt goed (: