Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » I'm her sister! [JB-Lovestory] » I'm her sister [3]

I'm her sister! [JB-Lovestory]

14 okt 2008 - 20:22

526

1

239



I'm her sister [3]

Je keek om je heen, omdat je nog steeds aan die tafel zat met Dé Jonas Brothers. Elk meisje zou daar van dromen, maar nee hoor! JIj niet. Je zocht naar iets interessants omdat de gesprekken van Miley met de Jonas Brothers toch niet zo interessant waren.,,Misschien kan ze jullie vertellen wat ze voor werk doet''hoorde je, en je voelde dat Miley je onder de tafel schopte.,,AU!''zei je zachtjes.,,Ik vroeg net of je misschien de jongens kan vertellen wat voor een werk je doet''zei Miley veelbetekenend tegen je.,,Ja hoor''zei je onverschillig,,''Ik ben model''en je keek weer om je heen.,,Zit je bij een beroemd CastingBureau?''vroeg Joe. Je was blij dat jullie het eindelijk over iets interessants hadden.,,Nou, een beetje''antwoorde je,,''ken je het CastingBureau van Janet Dickenson?''vroeg je.,,Ja''antwoorde Kevin voordat Joe iets kon zeggen.,,Nou daar heb ik iets voor gedaan, en ik heb in twee videoclips gespeeld''zei je. Je zag dat ze je alledrie bewonderend aankeken.,,Dat is nog eens iets anders dan Muziek maken''zei Nick terwijl hij naar Miley keek. Miley wilde iets zeggen, maar jij was haar voor:,,Ja, dat is het zeker! Muziek maken doe je makkellijk, als je een model bent moet je uren hetzelfde doen voor één foto, en die moet perfect zijn!''zei je oppervlakkig.,,''met model zijn vergeleken, is muziek maken een makkie''.,,Dat is niet waar''hoorde je Joe zeggen. Je keek hem ongelovig aan, maar hij ging gewoon verder;,,''Wij doen soms dagen erover om een liedje te schrijven, en dan moet de muziek er ook nog eens bij gemaakt worden''.,,Zo duurt het soms wel weken of maanden voordat er een nieuw liedje én een nieuwe videoclip te zien is''zei Joe arrogant.,,Maar jij hoeft nooit voor mensen te werken die je niet mag!''riep je,,''En jij hoeft nooit weg te rennen voor gillende fans''riep Joe.,,Rustig jullie''hoorde je Kevin roepen.,,Jij hoeft je niet te verbergen onder een andere naam''schreeuwde je terwijl je opstond'',,''En jij hoeft niet altijd even aardig te zijn tegen iedereen die je op je pad tegenkomt''schreeuwde Joe en hij stond ook op.,,Wat bedoel je daar mee!''zei je boos.,,''Dat niet iedereen zo'n leventje heeft als jij!''riep Joe. Je schudde je hoofd minachtend, en liep weg. Je had niet door dat indertussen iedereen jullie aan had zitten staren.,,CHASS!!''hoorde je Miley roepen. Je minderde vaart, en wachtte op haar. Je keek haar aan met zo'n DitNooitMeer blik. Je merkte dat Miley niets te zeggen had, en het liefst wilde je ook gewoon naar huis dus belde Miley papa zodat jullie naar huis konden.

In De Auto-

Je staarde wat uit het raam.,,Je kon je echt niet inhouden hea?!''zei Miley tegen je.,,Vind je het gek''zei je boos,,''Die Joe denkt dat ik het UNIEKE leventje heb, en hij denkt dat het voor mij allemaal een eitje is, sukkel''.,,Maar je had het wel een beetje uitgelokt met je arrogante opmerkingen''zei Miley kalm terwijl ze je aankeek.,,Hmm..''bromde je, en je draaide je hoofd weer naar het raam en ging weer uit het raam kijken. Je wist wel dat het vooral jou schuld was dat Joe zo uitviel tegen jou, maar op een of andere manier wilde je het niet geloven

(PS:Ik heb nu ook een serie op www.quizlet.nl waar ik de zelfde account naam heb)


Reacties:


Jinn
Jinn zei op 25 okt 2008 - 15:46:
Supéééér^^

Snél verder