Hoofdcategorieën
Home » Overige » Het enige wat je kunt is mij pijn doen. » Proloog
Het enige wat je kunt is mij pijn doen.
Proloog
http://www.luv-emo.com/emo-hair-cuts/black-emo-hair.jpg
Dit zijn mijn zus en ik. We waren allebei blond, maar ik heb mijn haren laten verven. Dus nu weet je eigenlijk dat ik de rechtse ben. Dat was een foto van één jaar geleden. Nu is die piercing weg en heb ik er één in mijn tong.
Oh, vergeet ik ons voor te stellen met leeftijd enzo. Mijn fout.
Ik begin bij mijn zus.
Ze heeft Lisa en haar vriendinnen noemen haar Liz. Ze is 19 jaar oud. We wonen in een appartementje. Het is klein maar gezellig.
Ze heeft al vijf jaar een relatie met Roberto. Ze zijn gelukkig samen. Maar mijn moeder kan hem niet uitstaan. Dat was grappig om de ontmoeting tussen die twee te zien.
Mijn zus is kapster. Ik krijg een gratis behandeling.
En nu ik.
Ik ben Melissa en 18 jaar oud. Mijn vriendinnen noemen me Mel of Lis. Ja, ik schrijf de bijnamen goed. Mijn zus spreek je met een 'z' uit en bij mijn bijnaam met de nadruk op 's'.
Best wel grappig. Nou, ik woon dus bij mijn zus. Eigenlijk woont Roberto hier ook bijna. Hij is hier zowat altijd!
Ik studeerde fotografie en nu studeer ik om mijn eigen nagelstudio te openen.
Ik was samen met David. Hij was leuk.
Snel verder <3