Hoofdcategorieën
Home » Overige » Maya, je leraar Japans? (beëindigt) » A New Subject??
Maya, je leraar Japans? (beëindigt)
A New Subject??
Ik zit boven achter mijn computer muziek te luisteren en keihard mee te zingen. Het lied: http://www.youtube.com/watch?v=eigSAAMkSSc. Opeens word er op mijn deur geklopt. "WAT?" vraag ik. "Telefoon" hoor ik mijn moeder zeggen. wtf telefoon voor mij? denkik. "Uhh.. wie?" vraag ik. "Een meisje ze zegt dat ze bij jou in de klas zit." antwoord me moeder. "Oke" zeg ik, ik sta op en doe de deur open. "asjeblief" zegt me moeder en geeft de telefoon aan mij. "Euh hoi?" vraag ik. "Hoi -.-" zegt het meisje. Ik hoor aan haar stem dat het 'dat domme kut kind is wat mij altijd pest'. "Euhm, wat is er?" vraag ik. "Ik moest zeggen dat we een nieuw vak op school en krijgen en dat we morgen om half 8 aanwezig moeten zijn in de aula" vertelt ze. "Oke, wat dan? " vraag ik. "Weetni horen we dan wel" zegt ze en hangt op. Okeej dan.. Ik hang ook op en geef de telefoon weer aan mijn moeder. "Wie was dat?" vraagt ze. "Uh een meisje uit mijn klas XD" zeg ik. "En wat vroeg ze?" vraagt mijn moeder weer. "Uh ze zij dat we een nieuw vak krijgen op school en dat ik morgen om half 8 in de aula moet zijn. Ik neem aan de hele school XD" zeg ik. "Leuk, wat voor vak?" vraagt mijn moeder weer. "Ik heb geen flauw idee XD" zeg ik. "haha oke, ik ga weer naar beneden" zegt mijn moeder. "oke" zeg ik en doe de deur weer dicht.
-de volgende ochtend-
Ik word wakker en trek snel mijn kleren aan. "GVD al kwart over 7!" zeg ik boos. Ik haast me naar beneden en vergeet helemaal mijn boekentas. Dus ik ren weer naar boven en pak snel mijn boekentas, kom ik eragter datie nog leeg is. 'GVD' zeg ik weer en haast me naar mijn boekenplank. Ik pak mijn agenda en kijk snel welke vakken ik heb. Ik pak snel die boeken en prop ze in mijn tas. Dan snel mijn etui, agenda enzo erbij en haast me weer naar beneden. "Ik koop op school wel wat nu egt geen tijd meer om brood te smeren" zeg ik boos en haast me weer naar boven om mijn geld te pakken. Even haal ik diep adem en ren weer naar beneden. inmiddels is het al 5 minuten later. "doei mam doei pap" zeg ik en haast me naar mijn fiets. "O shit ik moet nog schoenen aan" zeg ik tegen mezelf. Dus ik haast me weer naar binnen en trek mijn ballerina's aan en pak mijn sleutels en jas. Is ook wel handig. Ik zeg mijn ouders nog een keer gedag en doe onderwijl ik fiets mijn haar een beetje. Nee make-up heb ik nooit op dus dat komt goed uit^^ Ik voel in de zak van mijn broek of ik nog iets eetbaars heb. En ja ik vind een rolletje snoep en een speldje. XD. whaha een speldje. Snel doe ik het speldje in mijn haar en eet een snoepje. Als ik eindelijk op school ben, ben ik 1 minuut te laat. Ik haast me naar mijn kluis en prop me jas erin. Dan haast ik me snel naar de aula en ga agterin de zaal zitten waar ik niks kan horen. Gelukkig niemand heeft me opgemerkt. Gelukkig hoor ik wel een beetje wat de leraar zegt maar het komt groot en deels door die kinderen die zoveel lawaai maken dat ik het niet hoor. "KAN HET MISSCHIEN WAT STILLER?" roept de leraar kwaad en heel hard door de zaal. Gelijk gaat iedereen recht zitten en gaat braaf luisteren. Nu hoor ik het ook eindleijk goed^^ "Oke, welkom dames en heren. Wij hebben een nieuw vak op school" zegt de leraar. "interressant?" zegt zo'n populaire jongen die denkt dat hij alles is. "Meneer, ik was aan het praten dus houd je mond" zegt de leraar boos tegen de jongen. "tuurlijk" zegtie. De leraar praat weer verder. "Oke, het zal neit gemakkelijk worden maar ons nieuwe vak en nog een taal" zegt de leraar. Iedereen zucht. Mwuahha hopelijk is het japans zeg ik in mezelf. "Het is Japans" zegt de leraar. "WTFF??????????????" roep ik en sta op. "Mevrouw wilt u gaan zitten en uw mond houden?" vraagt de leraar nors. "Ja, sorry meneer" zeg ik beleefd. "Het is al goed" zegt hij en knikt vriendelijk. Ik ga weer zitten. De rest zucht. "Waarom krijgen we in gods naam japans?" roept een meisje die het zo te zien niet écht leuk vind. "Omdat...." zegt de leraar. De rest van de uitleg kan ik niet horen want ik ben helemaal in de 7e hemel.Omg nu krijgen we waarschijnlijk ook zo'n knappe japanse leraar zeg ik in mezelf. Ik loop bijna te kwijlen als ik daar aan denk. "Jullie kunnen nu de boeken halen." zegt de leraar. Dat verstond ik wel dus 'ontwaak' zo te zeggen uit mijn droom. Iedereen staat op en pakt zuchtend zijn/haar boeken. Ik leuk wel de enigste te zijn die het leuk vind of ben ik nou gek?
(Reacties graag)
Reacties:
woooooooooooooooooooooooooooooooow zo gaaf man echt kmeen het je moet verdre gaan
xxxxx linsooooooooooooooooooooo
zo'n populaire jongen die denkt dat hij alles is.
Dit zinnetje vind ik zelf best heel erg droog^^
Leeeeuuuk <3 IK WIL OOK JAPANS O.o *gaat verder lezen*