Hoofdcategorieën
Home » Overige » Maya, je leraar Japans? (beëindigt) » The First Lesson(s) Japanese.
Maya, je leraar Japans? (beëindigt)
The First Lesson(s) Japanese.
Ik fiets naar school en loop mijn Japanse boek te knuffelen. Iedereen staat me een beetje dom aan te gapen, als ze dat al niet deden. Aangekomen op school loop ik vrolijk naar mijn kluis en trek me niks van de anderen aan. Ik vouw netjes mijn jas op en leg die in mijn kluis. Met mijn Japanse boeken nog steeds in mijn armen loop ik vrolijk het lokaal binnen en ga vooraan zitten. "Uh ben je blij ofzo?" vraagt een meisje. "Jaa" zeg ik. "Uhh waarom?" vraagt ze. "DAAROM" zeg ik hyper. Als iedereen binnen is en zit komt de leraar binnen. Mijn mond valt open het is.. (oke dit deel is te kort om te stoppen dus je heb geluk) "MAYA" gil ik. "Het is meneer Masahito jongedame" zegt hij. "sorry meneer Masahito" zeg ik. "Bent u niet van dat bandje waar zei naar luistert?" vraagt ene meisje en wijst naar mij. "Misschien, welk bandje bedoel je?" vraagt Meneer Masahito, Maya weetik veel. "LM.C" zeg ik zachtjes. "Ja, wat grappig dat je daar naar luistert^^" zegt Maya(ik zet wel gewoon maya, dat ik korter als je me snapt) "vandaar noemde je me ook Maya?" vraagt hij. "Uh ja" zeg ik. Maya gaat voor de klas staan. "Konnichiwa, ik ben Yamazaki Masahito. Voor jullie is dat Meneer Masahito. Ik ga jullie japans geven" begint hij de les. Eerst begint hij met namen opnoemen en kijke of iedereen er is. Ik blijf de hele tijd naar mijn tafeltje kijken. Ik had veel verwacht maar MAYA? OMG! maar w8 ff als hij leraar is.. dan kan hij toch niet meer in de band? OMG. Mijn ogen worden groot. "Is er wat mis?" vraagt Maya. "Uh jah nogal" zeg ik van streek. "Wat is er aan de hand dan?" vraagt hij. "Uh als je, eh u leraar bent. Stopt LM.C dan?" vraag ik. "Uh neej, maar ik ga er tijdelijk uit" zegt Maya. wtf!!! "Ow.." zeg ik. En knal bijna met me kop tegen me tafeltje al Maya naar me glimlacht. "Is er iemand die al Japans kent?" vraagt Maya aan de klas. Niemand steekt zijn hand op behalve ik. "WATASHI! " zeg ik. "Oke, ga je gang" zegt Maya blij. Oke, daar kom ik hoor met mijn hele rits Japanse woorden. Iedereen staat me als een bezetene aan te gapen en Maya is ook onder de indruk. Als ik eindelijk stop ben ik helemaal buiten adem. (Ik ken er teveel om ze nu op te gaan noemen XD). "Zoow, dat zijn er veel heel erg veel " zegt Maya als ik EINDELIJK ben gestopt. Ik kijk trots de klas rond. Oke, eigenlijk ken ik dus helemaal geen Japans maar in dit verhaaltje ff wel XD. De rest van de les zit ik geïnteresseert naar Maya te staren. "Uh je kwijlt" zegt een meisje en bekijkt me raar. Ik kleur helemaal rood. Maya hoorde het en keek van haar naar mij. Even moet hij lachen. "Ach volges mij is ze verliefd op de leraar" zegt het zelfde meisje weer op mij te plagen. Ik kleur bijna paars XD. Maya komt voor mij staan. "Is dat waar?" vraagt hij. "Uhh mischien" zeg ik en durf hem niet aan te kijken. OMG dit is egt erg. Iedereen begint te lachen en ik bijna te huilen. Maya zelf kleurt ook bijna rood. "Uhh mensen, ff stoppe" zegt hij en gaat op zijn bureau stoel zitten. "Ga maar wat voor jezelf doen ofzo" zegt hij. Iedereen begint te juichen. Stiekem zit Maya mij te bekijken en merkt op dat ik er eigenlijk heel anders uitzie vergeleken bij de rest. "Wat was je naam ook alweer?" vraagt Maya aan mij. Ik schrik op en kijk naar Maya en ik merk dat hij wel heel dicht bij zit XD. "Uhh.. Rebekka" zeg ik zachtjes. "Okej" zegt Maya. Ik kijk weer terug naar mijn tafeltje waar mijn boek ligt. Na een tijdje naar de voorkant te hebben gekeken sla ik hem open en bekijk alle vreemde tekentjes. "Uhh.. hier snap ik niks van" zeg ik zachtjes. "Dat is kanji" zegt Maya. "O okeej." zeg ik. Ik sla nog meer bladzijdes om en zie opeens een plaatje van Dir en Grey. "OMG" gil ik. Maya kijkt me verbaasd aan. "DIR EN GREY" zeg ik. "WTF is dat nou weer?" roept een meisje. "Een Japanse band" zeg ik. "O het zal niet zo zijn, jij ook altijd met je Japan. Japan dit, Japan dat" snauwt ze me af. "Nou en" zeg ik en kijk haar dom aan. "Loser" zegt ze, kijkt weg en maakt een 'L' gebaar naar mij. Zucht... Daar gaat de bel eindelijk, of nee niet. Dan moet ik bij Maya weg. snik snik. Rebekka stel je neit zo aan! Als ik weg wil lopen pakt Maya, Meneer Masahito weet ik veel, mijn hand en vraagt op ik nog even wil blijven zitten. OMG ik kleur weer gelijk rood en ga dus weer zitten.
Wat zal er nu gebeuren? Iemand suggesties?
Dank, eeeeeeeeeeeeeeen een reacties graag^^
DANKU
Reacties:
Omg als Maya mijn leerkracht is word ik GEK Hij is echt fantastisch knap<3
Maar nu is hij best een pedo O.o
omg ogm omg omg omg die is echt zo goewd echt kmeen het je MOET verder gaan echt i kheb misschien nog een sugestie: uuhm hij wil je bijles geven? linsoooooooooooooooooooooooo
ja klopt hij word nog meer pedo