Hoofdcategorieën
Home » Twilight » Shut up or I’ll bite your fucking head off. [Twilight] » 003
Shut up or I’ll bite your fucking head off. [Twilight]
003
Ik moest even wennen aan het donker van het bos,maar in de verte zag ik schimmen dansen. Een kampvuur. Ik grijnsde. ‘’Een kampvuur?’’ vroeg ik liefjes aan Edward. Hij grijnsde. ‘’Vind je het wat?’’ zijn stem klonk minder koud dan anders, iets wat mijn hart sneller zou laten slaan als het nog in leven was. Ik glimlachtte en knikte. ‘’Leuk. Wie zijn er allemaal? Ik hoor stemmen.’’ Edward’s grijns werd alleen maar groter. ‘’Dat zie je wel.’’ Zei hij mysterieus. Ik grinnikte en voelde hoe hij mijn hand pakte. ‘’Kom. Ze wachten op je.’’ Zijn ijskoude hand was zo hard als beton, maar ergens voelde ik warmte. Ik wist dat ik Edward leuk vond, leuk leuk zelfs, maar wat zijn gedachten over mij waren? Ik had geen idee. Ik probeerde niet over hem te denken, wetende dat hij gedachten kon lezen. Edward voerde me mee naar een grote open plek in het bos, die rijkelijk verlicht werd door een groot kampvuur. Om het kampvuur zaten mensen, bekende en onbekende. ‘’Daar zijn jullie!’’ Esmee liep naar ons toe, haar ogen op mij gericht. ‘’Mensen ik wil jullie aan iemand voorstellen.’’ Riep ze, haar stem luid en duidelijk. Meteen was het muisstil rond het kampvuur. ‘’Dit is Evenstar Parker, of ik moet eigenlijk nu Evenstar Cullen zeggen, onze nieuwe dochter.’’ Ze glimlachtte vriendelijk naar de menigte die me vrolijk begroette. Ik rook het vrijwel meteen toen de eerste mij een hand gaf, het waren mensen. Ergens in me schrok ik, ik had nooit met mensen gepraat, ik had ze alleen gedood. De man die mijn hand schudde keek me vriendelijk aan. ‘’Charlie Swan Aangenaam.’’ Ik zette een nep glimlach op en glimlachtte vriendelijk terug, ik was blij dat niemand zag hoe ongemakkelijk ik me voelde in het bijzijn van mensen. ‘’Aangenaam kennis met u te maken, Meneer Swan.’’ Mompelde ik beleefd.
Niceeee, melding als je verder bent?