Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Stand Alone's » Mij en Kol's gekke pinguïn verhaal

Stand Alone's

16 aug 2009 - 20:40

853

2

258



Mij en Kol's gekke pinguïn verhaal

Die eigenlijk voor ZuZu bedoelt was ,omdat omdat omdat ik hem een lange krabbel wou stuuren maar hij was so goed dattie gewoon op Fanfic MOET.

Heel heel heel lang geleden was er eens een klein groen pinguïnnetje.
en dat pinguïnnetje (omg, wat een woord) hield heel veel van vissen op stukjes pizza, hij had daarom ook een speciale hangel-hengel.
Maar op een dag lastie in de krant dat de pizza uitgestorven was ö
en dat vond ie zo erg, dat ie zijn hangel-hengel stuk maakte en zijn teen inpakte in paars pakpapier met roze stipjes.
Huilend viel het kleine ding in slaap, niet wetend dat alles anders zou zijn als hij wakker werd.
maar helaas, hij werd niet wakker, want in zijn droom werd ie gehypnotiseerd.
Een grote enge maar tog vrij kleine giraffe staarde het pinguïnnetje lang aan.
en likte toen met zijn beangstigende tong aan een geel blaadje dat hij op de neus van de arme pinguin plakte.
Het diertje begon wild gillend en hysterisch in het rond te rennen ,maar liep uiteindelijk een afgrond in.
waar het viel op een hele mooie pinguinina (letterlijk en figuurlijk)
Maar tegelijkertijd zag hij de grote kleine ninjaschool voor pinguïns die net een afgrond zijn ingelopen.
Hij moest kiezen. Werd het de mooie pinguinina .. of de grote kleine ninjaschool.
hij koos ze allebij, en vermomde de pinguinina als ninja en nam haar mee naar de school
Daar aangekomen moesten ze beiden een test afleggen. De kleine groene pinguin slikte even, wetend dat pinguinina nooit de test goed zou kunnen afleggen aangezien zei niet een afgrond in was gelopen.
daaromn zei hij: ik ga even naar de wc, trok hij de pinguinina mee en gooide haar in een ander afgrond.
Thank god. Beiden slaagen met vlag en wimpel (stomme uitdrukking ¬¬ voor de test.
Stiekem was dat een grapje , want de pinguinina zat in een ANDERE afgrond en was dus gescheiden van de groene pinguin.
|De kleine groene pinguin begon te huilen en hysterisch met zn kleine groene flapperdingen op de grond te slaan en met sn kleine groene pootjes die stiekem eigenlijk paars zijn te stampen.
en daardoor lette ie niet op. nou, raad eens, hij viel in de afgrond.
Hij is presies 7 jaar, 6 dagen , 5 uur, 59 minuten en 3 seconden naar beneden blijven rollen en kwam uiteindelijk in stilstand doordattie in de bek van een dinosaurus rolde.
BOEM. hij plofte op zijn tong. toen werd ie opeens naar boven gezogen, omdat er te weinig lucht in zijn hoofd zat (kleine hersenen^^).
met een grappige meisjesgil werd het arme ding in de buik van de dinosaurus gezogen
en daar hoorde hij gelach. het was de pinguinina die lachte om zijn meisjesgil.
Kwaad stak de pinguin zijn tong uit en gaf haar ‘THE FINGER’ terwijl hij steeds dieper de dinosaurus ingleed. (klinkt mii vekeerd XD)
(idd. whaha) maar toen, opeens, werd de pinguin geraakt door omhoogspattend maagzuur en vloog hij zo uit de bek van de dinosaurus, die eigenlijk geen dinosaurus was.
nee ,want eigenlijk was de dinosaurus een klein innimienie miertje maar omdat de pinguin zijn bril kwijt was geraakt toen die van de 2de afgrond rolde had hij het verkeerd gezien.
en in dat buikje vn het innimienie miertje zag hij een enorme bobbel: de pinguinina. en hij zag ook een wasmachine, en een schommel, en een bordje met sperzieboene. en een fiets.
Hij was verbaast dat dat er allemaal inpaste. Vooral de sperzieboon. Dat verbaaste hem nog wel het meest. Zon sperzieboon was tog eigenlijk veel te groot voor son klein innieminie miertje (Weetje hoe kon die dat eigenlijk sien ,hij was tog al weer uitgespuugt en hij was sn bril verloren Oo)
(hij had een andere bril in het paars-met-rode-stippen-pakpaier om zijn voet verborgen) en kennelijjk vond dat miertje dat ook, en hij spuugde opeens alles uit, waardoor de pinguin zag dat de pinguinina (wiens make-up door het maagzuur was afgewassen) eigenlijk heel lelijk was.
In paniek rende de pinguin naar boven, want er was namelijk een ontzichtbare trap naar de hemel want dat wistie want die nieuwe bril had heel speciale glazen en daar aangekomen sag hij een bel met daarnaast een naam bordje ‘God & Jezus’
Het diertje giechelde even en drukte toen op de bel, in een haastig tempo rende hij weg en verstopte zich achter een ufo.
de deur ging open, en een dipe en almachtige stem zei: 'treed binnen in het huis van god', waarna de pinguin door de deur huppelde om dan maar god's tandenborstel kaal te knippen, aangezien zijn belletjetrekactie niet had gewerkt. Wild zoekend naar de tandenborstel liep hij plots tegen een lantaarnpaal aan.
‘PAS OP’ riep een oude man. De wolken zijn hier erg oud en versleten. Je kunt er elk moment door heen vallen. ‘Oewwh’ denkt de pinguin. Dat moeten we niet hebbe. Ik heb de tandenborstel van god nog niet kaalgeknipt.
hij zei 'sorry meneer, maar weet u misschien waar ik gods tandenborstel kan vinden?' de oude man keek nogal ulgh-ig, boog zich over zijn wastafel om tandpasta uit te spugen en wees op zijn mond.
‘HEB JE HEM OPGEGETEN!’ riep de pinguin uit terwijl hij tranen achter zijn ogen voelt branden.
'SUKKEL' riep de man en hij trok zijn tandenborstel uit zijn mond, wapperde ermee voor de neus van de pinguin, en kneep de pinguin met zijn nagels in zijn oorlel (omg, dat doet zoo veel pijn)
Het arme dier schreeuwde het uit van de pijn. En stierf.

Game over.


Reacties:


Juliette
Juliette zei op 24 okt 2009 - 10:11:
Haha, geweldigxP


KolaLollie
KolaLollie zei op 16 aug 2009 - 20:49:
whaha x'D