Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Run Away Star » Hoofdstuk 54

Run Away Star

17 aug 2009 - 16:37

1304

7

451



Hoofdstuk 54

* Was dat nu zo erg? Ik schud mijn hoofd. Het is 10 uur. roept Gustav. Ik kijk hem even raar aan maar zie dan wat er gebeurt. De lampjes beginnen te flikkeren en een hele grote op het dak van de koepel rond ons schijnt in de lucht. Prachtig. *

Aan elk mooi liedje komt een einde, dus ook aan ons bezoekje aan de Eiffeltoren. In de metro hebben we gezorgd dat Tom niet kon blijven zitten. Oké, ik vond het heel leuk. zucht ik en steek mijn handen in mijn mouwen. Zullen we overmorgen naar de Arc de Triomphe gaan? stelt Gustav voor. Ik knik en glimlach. We lopen de trap op en komen weer op straat. Het hotel is slechts een paar stappen verder. Mijn adem kringelt door de lucht. Dat is dan geregeld. lacht Gustav. Tom sloft als eerste het hotel in. Volgens mij moeten we hem maar niet meer uitlachen. zucht ik met op elkaar geklemde kaken. Hij was wel echt bang. Bill haalt zijn schouders op. Best. De lift is al toe als we in de inkom staan. Oké, je hebt gelijk. We laten Tom met rust. We wachten tot de lift weer beneden is en stappen dan in. Moe? Ik kijk Bill aan. Nee. mompel ik en leun tegen de muur. Ik staar naar de grond. Ja vast. grijnst Bill en trekt me mee uit de lift. Ga maar slapen jij. Gustav opent de deur en Bill duwt me naar binnen. Slaapwel Elle. Ik kijk hem even aan, grom dan iets en slof dan naar mijn kamer.

De volgende dag sliep ik ontzettend lang. Pas tegen de late namiddag werd ik wakker. Was ik dan zo moe? Ik douchte me snel, trok kleren aan en viel dan in de zetel die ik voor de rest van de avond niet verliet. Hoopte ik. Gustav had een ander idee. Hij wou, speciaal voor Tom, de Moulin Rouge eens bezoeken. Dus daarom pakken we nu de metro. Bill en Georg zorgen dat Tom niet weg kan en dat we op tijd afstappen. En we gaan alleen kijken, niet naar binnen. Tom vliegt als het ware de trap op. En dat heeft iedereen gemerkt. De Moulin Rouge is als het ware het begin van een lange straat vol seksshops en bordelen. Wat Toms aandacht natuurlijk meteen trekt. Fenna en ik springen op de grote, ronde ventilator op de grond waardoor onze rok opvliegt. Net Marilyn Monroe. grinnikt Bill en maakt een foto. Dan komt Sanne naast me staan en fluistert iets in mijn oor. Geweldig idee. Kom mee. grijns ik en trek haar mee een seksshop in. We kijken rond. Man, wat is dit vreselijk vies. lacht Fenna, die ook al van het plannetje afweet. Dan vallen onze ogen op hetzelfde en glimlachen.

De week in Parijs vliegt gewoon voorbij. Jammer genoeg. We zijn Tom niet meer kwijt geraakt, we hebben nog wat dingen gefilmd en alvast een filmpje in elkaar gestoken met onder andere fotos van op de Eiffeltoren, slapende Georg, Ik doe mijn hoge staart goed en staar verder uit het raam. Nog even naar de ouders van Bill en dan kunnen we op vakantie vertrekken. Ik ben zo ontzettend zenuwachtig. Wat als ze mij niet mag? En dan zorgt dat Bill me ook niet meer mag. Of wat als ze Fenna veel leuker vindt voor Bill? Of mij voor Tom? Ik zucht overdreven en leg dan mijn hoofd op de tafel. Geen waarheid en doen? grinnikt Andreas. Ik kijk hem even dodelijk aan en kijk dan weer naar buiten. We zijn al zeker 3 uur onderweg. En ik mis Parijs nu al. Zo vreselijk erg. We moeten gewoon nog eens terug komen. Dat stelde Bill ook voor. Maar hij heeft het altijd druk. Je bent stil. Ik draai me om. Ik ben zenuwachtig. Voor mijn moeder? Ik knik, waardoor Bill nog harder moet lachen. Ach Elle, ze gaat je fantastisch vinden! Geruststellend. Maar niet heus. Dat zeg jij. Ik hoor Tom nu ook lachen. Ben ik weer uitlachbaar vandaag?

De zenuwen nemen pas echt toe als we stoppen. Kom mee. Bill pakt mijn hand en trekt me recht. Zit mijn rokje goed? Bill knikt. En mijn shirt? Bill knikt weer. En mijn make-up? Mijn haar? Je ziet er prachtig uit. Ik glimlach flauwtjes en trippel achter hem aan. Een groot, wit huis met rode dakpannen en een gezellig tuintje staat in het midden van een rustige straat. Niet zenuwachtig zijn. lacht Bill en trekt me mee. Tom, vrij netjes gekleed voor de verandering, loopt voor ons. Tom, lieverd. Tom wordt plat geknuffeld. Bill. Bill laat me los en loopt naar zijn moeder. Ik zucht. Nu ik dit zo zie, mis ik mijn mam ook wel. En dan moet dit Elle zijn. Bedankt voor de goede zorgen van mijn jongste zoon. Bill komt naast ons staan. Ma-ha-m, ik ben maar 10 minuten jonger! Ik giechel en steek mijn hand uit. Klopt, ik ben Elle. Ze pakt mijn hand en trekt haar tegen zich aan. Ik schrik. Wat raar. Bill glimlacht. Elle hier was bang dat je haar niet zou mogen. Simone grinnikt. Maar meisje toch, jij maakt mijn zoon zo gelukkig. Ze gaat nog even naar de anderen terwijl ik met Bill mee loop. Viel het mee? Bill pakt mijn hand weer en kijkt me doordringend aan. Ja, best wel hé. Je was er bij. Tom staat in de deuropening toe te kijken. Er is cake. grinnikt hij en loopt weer naar binnen. Bill en ik zuchten en zeggen tegelijkertijd: Typisch.

Het is best raar om met onze groep in de woonkamer te zitten waar Bill is opgegroeid. Ik roer in mijn thee en neem dan een klein slokje. En hoe gaat het nu op tour? Bill legt een beetje uit terwijl Tom allang de schaal met cake op zijn schoot heeft staan. Jullie blijven toch eten deze avond? Bill knikt. Goed. Alleen kunnen die 6 niet blijven want Gustav gaat met Milla naar zijn ouders toe, en Georg met Sanne naar zijn ouders, en Andreas en Fenna naar zijn ouders. Simone staat recht. Voor 5 mensen dus. Ze loopt de keuken in. Een kwartiertje later vertrekken Gustav en Milla, Georg en Sanne, Andreas en Fenna. Ik ga op de computer. zucht Tom die het lege bord op tafel zet, rechtstaat en de kruimels van zijn T-shirt klopt. Ik ga je mam helpen. mompel ik tegen Bill, geef hem een kusje en sta dan ook recht. Goed. Ik loop de keuken in. Elle, lieverd. Zin om te helpen? Ik knik en doe mijn vest uit. Leg maar op de stoel hoor. zegt ze als ze mij onwennig ziet kijken. Ik glimlach, leg mijn vest weg en ga dan aan het aanrecht staan.

Het koken met Simone was absoluut geweldig. Eigenlijk is ze zon type moeder dat verschrikkelijk veel, en vooral interessant, verteld. Iemand waar je zo op bezoek zou gaan gewoon om een babbeltje te slaan. Tom is 3 keer komen vragen of het eten bijna klaar was, Bill is ook een keer komen gluren en Gordon hielp toen hij thuis kwam van zijn werk. Meteen even kennis gemaakt. Volgens mij vindt hij me wel aardig. Tom, het eten is klaar. roept Simone een kwartiertje na de laatste keer dat Tom hier is geweest. Hij stormt de keuken in en gaat op de eerste de beste stoel zitten. Mijn telefoon begint te rinkelen. Sorry, deze moet ik even opnemen. Bill knikt en gaat tegenover Tom aan tafel zitten. Hey mam. zeg ik blij. Ze begint meteen te snotteren. Damn. Waarom bel je? Omdat ik zeker wil weten dat je vanavond nog komt of niet. En omdat ik wou zeggen dat je morgen naar de tandarts moet voor je beugel. Zuchtend geef ik antwoord en loop dan terug de keuken in. Wat was er? Ik ga naast Bill zitten en kijk naar het bord voor me, dat iemand al vol geschept heeft. Mam verwacht ons vanavond. Ons allemaal. En morgen krijg ik mijn beugel. Ik steun met mijn hoofd op mijn hand en begin te eten. Damn, vindt Bill me nog wel leuk met een beugel?


Reacties:

1 2

Moiitjx33
Moiitjx33 zei op 17 aug 2009 - 16:55:
Haha, zo erg is een beugel ook weer niet hoor, Elle ^^
En Tom, boefkont, hoe komt het toch dat je zo magertjes bent en toch zo'n grote - altijd lege - maag hebt? Ik zou als zijn mama niet blij zijn ^^ al dat snoepen is ongezond

xxx


xNadezhda zei op 17 aug 2009 - 16:42:
Beugel? *plat*
Sorry, dat moest even

Dingen die ik geleerd heb vandaag:
- Tom is een vreetzak.
- Simone is lollig.
- Elle is een ijdeltuit.
- Bill is lief.
- Gustav en Milla zijn geweldig samen ;-)
- Andreas en Fenna? Ãâ

Ahum.
En dat was het weer voor vandaag.
Nadezh is melig x'D
Me likes <3
Oh, en Elle moet niet onzeker zijn, tuurlijk vindt Bill haar nog leuk met een beugel, dat verandert toch niets aan haar persoonlijkheid!