Hoofdcategorieėn
Home » Tokio Hotel » Met/zonder jou. » Met/zonder jou.
Met/zonder jou.
Met/zonder jou.
Bill, Dominique en Scotty komen de lobby van het hotel binnen. “Hehe, komen wij hier met doorgeweekte kleren en modderschoenen de boel vies maken.”¯ “Ik heb het erger mee gemaakt.”¯ Hij moet lachen bij de gedachte. Dominique kijkt met een belangstellende blik naar Bill. “Tom, Georg, Gustav en ik waren voor een concert in Frankrijk. Het was zo’n super chique hotel, weet je wel. En onze lieftallige Georg vond het leuk om mijn nét gestijlde haar met yoghurt vol te gooien. Hij blijft volhouden dat het per ongelijk was, maar ik ging het er dus uithalen. Ik kwam terug met jus d’orange in mijn handen en struikel over mijn eigen voeten. Over Tom natuurlijk. Gustav begon te lachen en Tom begon met weer iets anders naar Gustav te gooien. Toen begon Georg ook nog mee te doen. Als resultaat, Tom, Georg, Gustav en ik zaten hélémí¡í¡l onder met de vieste dingen. De eigenaar van het hotel durfde eerst niets te zeggen, want wie een bekende jongensgroep uit zijn hotel gooit, die vraagt er gewoon om. Maar hij stuurde een ober onze kant op om te vragen of het wat zachter mocht. Gustav zag en hoorde de ober natuurlijk weer eens niet. Dus hij gooit, echt serieus, zo’n appeltaart vol in het gezicht van die ober. Ach ja, je kunt wel raden wat daarna gebeurde. De eigenaar verzocht ons met een rood hoofd om het hotel te verlaten. Dat gaf natuurlijk al een hele rotzooi, maar Tom. Hij kan het ook nóóit laten. Toen wij de koffers aan het pakken waren, was Tom dus mét vieze kleren door heel het hotel aan het rondrennen. Ergens zag je van die voetstapjes. Daarna zijn wij daar nooit meer geweest, hehe.”¯ Dominique genoot hoe Bill met vol enthousiasme het verhaal vertelde. “Hehe, daar had ik bij willen zijn.”¯ Opeens stopt Bill voor een kamerdeur. “Et voilí¡, mijn hotelkamer.”¯ “Voor jou alleen?”¯ “Ja, ik heb mijn privacy en wat ruimte nodig na een tour. Tom is een deur verder op en een deur daar weer verder op mama en Gordon.”¯ Dan floept Dominique eruit: “Maar je hebt meestal al een tweepersoonsbed.”¯ “Haha, dat is waar. Maar nu kan ik in dit tweepersoonsbed ook nog eens uitslapen. Kom mee.”¯ Bill duwt Dominique bij haar schouders naar de badkamer. “Wat zou ik nu graag een douche willen.”¯ Het was alsof Bill haar gedachtes kon lezen. “Wil je douche?”¯ “Ja, graag.”¯ Bill legt uit hoe de kraan werkt. “Als je nou je jurk uitdoet en een handdoek om je heen slaat, kan ik die jurk zo meteen ophangen. Dan geef ik jou kleren van Tom, want euhh, mijn kleren liggen door heel de kamer en ik weet niet wat vies en wat schoon is.”¯ “Hehe, ok.”¯ Dominique doet de natte galajurk uit, slaat een handdoek om haar lichaam heen en geeft de jurk aan Bill. “Wel voorzichtig mee zijn alsjeblieft, Sanne vond hem me geweldig staan.”¯ “Dat is ook niet zo moeilijk, al draag je een jutezak zie je er nog geweldig uit.”¯ Bill schrikt van zijn eigen woorden en bloost. Dominique glimlacht en doet de deur dicht. Ze stapt de douche in en laat de warme straal over haar lichaam lopen.
Ondertussen was Scotty met zijn vuile poten binnen proberen te komen, maar Bill had hem tegen kunnen houden. Hij pakt hem bij zijn riem en loopt naar Tom. “Tohom! Doe ‘ns open!”¯ “Jaa, ik kom.”¯ Tom opent de deur. Hij heeft zoals altijd zijn los zittende kleren aan en een pet op. Hij kijkt Bill rustig aan. “Hier is Scotty.”¯ “Wat!? Hij is helemaal vies. Bedankt, broertje. Ben ik weer heel de middag bezig om die hond schoon te maken.”¯ En hij duwt Scotty de badkamer in. “Jaja, maar waar ik eigenlijk voor kwam. Kan ik wat kleren van je lenen die schoon zijn?”¯ zegt Bill met de nadruk op schoon. “Jott, hoezo?”¯ “Euhh, er staat een meisje bij mij in de douche. We hebben net in de regen gelopen en ze heeft geen extra kleren bij.”¯ Het leek of Tom de woorden na douche niet meer hoorde. “Een meisje in jou douche!? Is ze knap!? Wat hebben jullie gedaan!?”¯ Bill zucht. “Ja, een meisje in mijn douche. Ze is knap ja. En ze heeft net haar vriendin begraven. Dus waag het niet om haar te proberen versieren, ze is niet een of andere groupie, ok? Ze was dus overstuur en rende naar het park. Ik liet net Scotty uit en kwam haar tegen. Toen zijn we even wat gaan lopen en het begon te regenen. Daarom zijn we nu nat en ik heb haar voorgesteld om een douche te nemen. En ik dacht dat me langer kende dan vandaag.”¯ “Euhh, ja sorry Bill. Ik zal eventjes kijken wat ik heb.”¯ Tom is even weg en komt dan terug met een stapeltje netjes opgevouwen kleren. “Dit is het kleinste wat ik heb.”¯ “Ok, dankje.”¯ Tom probeert achter Bill aan te lopen, maar Bill draagt zich om. “Het lijkt me niet zo verstandig om jou en dat, Bill kijkt even naar beneden, mijn kamer in te laten.”¯ “Maar..”¯ “Nee. En trouwens, jij hebt genoeg werk aan Scotty.”¯ Nep teleurgesteld loopt Tom terug naar zijn kamer. Bill loopt terug naar zijn kamer en klopt op de deur. Geen antwoord. “Dominique?”¯ Weer geen antwoord. “DOMINIQUE!”¯ Nog steeds geen antwoord. Bill wil net naar Tom lopen als er gesnik uit de badkamer komt. “Dominique? Gaat het?”¯ “Ja.. ha.. Ik.. ik.. moet steeds.. steeds.. aan haar.. haar.. denken.”¯ zegt Dominique met snikken door haar zin. “Kan je de deur even open doen?”¯ Dominique doet de deur open. Bill ziet een huilend, nat meisje voor hem staan met een handdoek om haar lichaam. Hij pakt een extra handdoek en doet die om haar heen slaan. Dan houdt hij haar vast.
Reacties:
Oooh zo sweet,
echt geweldig,
kga snel de volgende make ze x)
xx
Aahw.
Wat zielig.
Ik snel volgende lezen x)