Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Maya, je leraar Japans? (beëindigt) » Mijn god..

Maya, je leraar Japans? (beëindigt)

19 aug 2009 - 20:31

481

4

204



Mijn god..

lalala LEES xD! .

(srry geen inspi dus,.. ik sla even een stukje over.)
Ik kom thuis en mijn ouders zitten op de bank. Ze kijken een beetje boos. "we moeten je iets vertellen." zegt mijn moeder een kijkt naar de grond. "euh.. wattan?" vraag ik en trek een wenkbrouw op. "We vinden echt dat je te ver gaat met al die kleren enzo.." begint mijn moeder. "WHAT? wat is er mis mee DAN?" vraag ik boos. "Kattenoortjes?" zegt me vader en kijkt nog bozer. Ik zucht en sla me armen over elkaar. "en dan nog iets.." begint mijn vader. Ik kijk hem aan met een blik van 'wat?'. "we.. we zijn niet je echte ouders. we hebben je geadopteert uit het weeshuis toen je nog heel klein was." zegt hij. "w..w..www..wat?" stotter ik. "sorry het spijt ons, maar.." zegt mijn moeder. "maar?" vraag ik. "Wé hebben besloten dat we je uit huis plaatsen, pak je koffers en vertrek as-je-be-lieft!" maakt mijn vader mijn moeders zin af en kijkt hoofdschuddend naar de grond. Ik loop zwijgend naar boven pak mijn kleren, boeken, laptop, ehh.. Spullen XD enzo en loop naar buiten. Ik zeg helemaal niks meer tegen mijn 'nep'-ouders. "waar moet ik nu naartoe?" vraag ik zachtjes aan mezelf. "ehh Maya?" vraag ik mezelf af. "Neej, wat een rare gedachte zeg!". "Maar ik kan het tog altijd proberen?" "Rebekka doe normaal!!" "maar.." "vergeet het joh! Die ziet je al aankomen " "ja.." "en tog ga ik het proberen" ik neem een hap lucht en voelkriebels in me buik. "Ik durf het niet" zeg ik zuchtend. Toch begin ik naar Maya's huis toe te lopen. Iedere keer als ik een straat dichterbij was voelde ik meer zenuwen komen. "Waarom was ik toch zo zenuwachtig?" opeens voel ik me benen in zakken. Ik kan me nog net vast pakken aan een lantaarnpaal. Ik ga even op de stoeprand zitten om uit te rusten. Ik voel me nog steeds enorm zenuwachtig en kan haast niet meer opstaan. Na een paar minuutjes lukt het me eindelijk om overeind te komen en ik probeer dus weer te gaan lopen. Ik vergeet bijna me koffers . Opeens komt er een auto voorbij en ik val weer om. Diegene die in de auto zat stapt gelijk uit en rent naar mij toe. "Rebekka gaat het?" vraagt die iemand XD. "Hoe weet je mijn naam?" vraag ik verwart. "Ik ben het Aiji" zegt de iemand. "o" zeg ik en word gelijk weer zenuwachtig. "Wat doe je hier met al die koffers? " vraagt hij. "Ow ehh me ouders hebben me uit huis geschopt en nu heb ik geen huis meer en eigenlijk wou ik.." zeg ik. "OMG" zegt Aiji. "Wat wou je?" vraagt hij weer. "euhm, naar maya " zeg ik zachtjes. "Ben je soms verliefd op hem? " vraagt aiji aan mij. "...eh.." zeg ik. "Misschien..?" zeg ik weer. "Ja dus"








(EN??


Reacties:


melmeisie
melmeisie zei op 3 sep 2009 - 23:10:
^^ heb je tog nog adopt ouders en OMG sexy


takuyaxmy
takuyaxmy zei op 28 aug 2009 - 1:44:
WIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEWJ muahhahahahahahhahahahahhha ik ga nu je volgende deel lesen en vond je het leuk mijn reactie's? naja hopelijk wel en zo niet naja dan heb je pech XD -evil lach-


Kyoru
Kyoru zei op 19 aug 2009 - 20:48:
nyu... AIJIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
omg.. hij is een sexy oude pervert
maar!
please pleas pleaaaaaaaaase snel verdr?
xx^^


SachikoChan
SachikoChan zei op 19 aug 2009 - 20:46:
Oooh je ouders ijn gemeen zeg O.o aléja je nepouders
Gelukkig heb je Maya nog