Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Teddy Lupos » Teddy Lupos 39

Teddy Lupos

20 aug 2009 - 19:23

230

1

273



Teddy Lupos 39

we zijn nog steeds in het verleden.

je ouders
"Ik zal maar meteen met de deur in huis vallen" Harry zat samen met Teddy in de zetel, Teddy's oma had de kamer verlaten. Teddy ging haast dood van nieuwsgierigheid. "Er zijn een paar dingen die je moet weten voordat je naar zweinstein gaat. Ik wil voorkomen dat je verkeerde dingen hoort als je daar bent." Jaja dacht Teddy je ging toch met de deur in huis vallen? ik wil nu wel weten wat je wilt zeggen! "Ik was zelf 11 toen ik hoorde wat er met mijn ouders is gebeurt." Zijn vermoeden was dus juist geweest het ging over zijn ouders! Zijn haar versprong van groen naar geel van ongeduld. "Je moet weten dat je ouders niet zijn ongekomen in een ongeluk maar in een oorlog toen jij nog maar net geboren was." Teddy liet zijn hersenen op topsnelheid draaien toen hij juist geboren was er overal oorlog maar er was maar één echte strijd geweest. "Bedoel je dat..." "Ja, het was op zweinstein. Ze zijn toen gestorven om mij de tijd te geven om Voldemort te verslaan." Teddy's haar werd blauw bij het horen van die naam. Harry haalde het pakketje dat hij bij zich had tevoorschijn. Teddy pakte het aan . Het was een boek met als titel 'weerwolven en vampiers'. Er stak een bladwijzer uit. Teddy sloeg het open op die plek en begon te lezen.


Reacties:


KolaLollie
KolaLollie zei op 21 aug 2009 - 20:11:
hebben ze hem dat niet verteld? goh, wat sneu..
sorry, ik heb medelijden met hem >.<
ga je snel verder?