Hoofdcategorieën
Home » Overige » Maya, je leraar Japans? (beëindigt) » ik val flauw -AGAIN-
Maya, je leraar Japans? (beëindigt)
ik val flauw -AGAIN-
Opeens gaat Maya's mobiel af XD. Ik schrik me een hoedje en val op zen schoot. ja tuurlijk x'D. "het is mijn mobiel maar" zegt maya. "oke" zeg ik en ga weer recht zitten. Maya staat op en pakt zijn mobiel van de tafel (lekker simpel). en neemt op. "Konnichiwa" zegt Aiji aan de andere kant x'D "Haai Aiji-kun" zegt Maya. Opeens tikt er iemand op het raam en Maya kijkt op en ziet Aiji heel dom zwaaien. "Hoe lang sta je daar al voor het raam?" zegt Maya een beetje ongemakkelijk. "Lang" zegt Aiji. "Baka" mompelt Maya. (ik weet nogsteeds niks XD..nu misschien wel) "Nja, ik moet gaan bye" zegt Aiji half lachend XD. En hangt op. Ik had Aiji inmiddels ook al gezien XD, en dan word ik weer duizelig en val op de grond. BOEM hoor ik nog en dan word alles zwart. Als ik wakker word lig ik in een bed en de zon schijnt fel door het gordijn. Ik open voorzichtig mijn oogjes en probeer recht te gaan zitten wat ik niet door had is dat Aiji op een stoeltje zat x'D (waarom aiji? lees je zo wel (: ...). Zodra ik Aiji zie zitten begin ik opeens te gillen XD. En val dan uit het bed. "Srry" zeg ik als ik helemaal wakker ben. Aiji helpt me overeind en we gaan samen op het bed zitten x'D "Maya moest werken en vroeg of ik op je wou passen (:" zegt Aiji. "Aha.." zeg ik. "Wat is der gebeurd?" vraag ik dan. "Uhm, Maya zei dat je was flauwgevallen en toen heeft hij je in zijn bed gelegd en heeft de hele tijd je hand vastgehouden maar je werd niet wakker, en moest toen zelfs nog huilen en hij dacht dat je nooit meer wakker zou worden en..." zegt Aiji. "OMG " zeg ik. "Wat?" vraagt Aiji. "niks x'D het is lief!" zeg ik. "Nja, toen heeft hij je ziek gemeld op school en nu is hij te werk, wil je wat drinken ofzo? XD" vraagt Aiji. "Jah, is goe doe maar water XD" zegt ik. "okeej, w8 ff" zegt Aiji en vertrekt naar beneden, even later komt hij terug met een glas water voor mij en geeft het XD, ik neem een paar slokken en zet het half volle glas op een tafeltje dat ergens daar.. staat.. XD. "voel je je al wat beterder?" vraagt AIji. "jaah! ik voel me neit eens meer ziek!" zeg ik blij verveelt XD, "mooi (:" zegt Aiji. "Pjieuw" zeg ik en begin Aiji te kietelen XDXDXDXDXD. "aaaah kappen XDXD" zegt hij lachend en valt achterover op het bed XDXDXD. "sorry" zeg ik met engelengezigtje en stop met kietelen . Ik drink het rest van men water op en ga me vervelen. "Mag ik douchen ofzo?" vraagt ik. "tuurlijk" zegt Aiji. "okeej" zeg ik XD, Ik loop naar beneden (want daar stond nog me koffer he) ik pak er een handdoek enzo uit en loop weer naar boven. "uhm.. zou je misschien even weg willen gaan? ik ga me uitkleden enzo" vraag ik aan Aiji. "okeej is goe XD" zegt Aiji en loopt kamer uit. Ik doe de deur dicht en ga me uitkleden en loop dan met handdoek om naar de douche.
klaar...
Reacties:
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah aawh cuteeeeeee jij die aiji kietelt zoow sweeeeeeeeeeeeet <3<3<3 en omg omg omg jij moet SNEL verder gaan XD nah' *steekt tong uit met engelengezichtje* naja snel verder je story is super cool <3<3
xXx bffl <3<3<3<3
OMGOMGOMG eigenlijk OMSOMSOMSOMS maar jij viel uit bed
jeeeeeeej het is ubber hip ik met mijn ubber maar het ubber hipp :p nee echt -.-