Hoofdcategorieën
Home » Harry Potter » Teddy Lupos » Teddy Lupos 41
Teddy Lupos
Teddy Lupos 41
Harry vertelde veel maar niet alles. De ruzie op het grimboudplein hield hij geheim, over de steen van wederkeer vertelde hij eveneens niets, ook dat voldemort had gezegd dat hij harry zijn vrienden in zijn plaats had laten sterven vertlede hij niet. Wel vertelde hij over 'met het oog op Potter' waar Lupos verslaggever van was, over de dag dat Lupos Harry had gevraagd als peetvader en over de tijd dat Lupos leraar was geweest. Uiteindelijk stelde Teddy een vraag waar hij al de hele tijd mee had gezeten: "Waarom was er oorlog?" "We, Ron, Hermelien en ik hadden tijd nodig om ervoor te kunnen zorgen dat Voldemort gedood zou kunnen worden en uiteindelijk is dat ook gelukt."
heden:
Nu zat Teddy weer met datzelfde beeld voor ogen als toen: een grote slang met een afzichtelijk mensenhoofd op. Het was wel niet zo afzichtelijk als het in werkelijkheid was geweest, maar Teddy had Voldemort nooit in het echt gezien. Een stem haalde hem terug naar het heden. het was die zesdejaars van daarnet: "Ik mag je wel, hoe heet je?" "Teddy" ,mompelde Teddy. Er klonk een fluitje de wedstrijd was begonnen.
Het was toch ''Met Het Oog Op Potter''?