Hoofdcategorieën
Home » Overige » Maya, je leraar Japans? (beëindigt) » word ik gestalkt?????
Maya, je leraar Japans? (beëindigt)
word ik gestalkt?????
Na een tijdje stopt maya met knuffelen en ik laat spontaan mijn handdoek op de grond vallen. "sorry" zegt Maya en kijkt stiekem naar mijn jeweetwel. "tsjah, tis nu al gebeurt he" zeg ik drrog. "jah da's waar maar tog sorry" zegt Maya die nu naar de grond staart. "het geeft niet " zeg ik, ookal vond ik het wel verelend maar pech het is Maya. XD!! Ik pak de handdoek van de grond en sta nu zo van 'ik heb geen flauw idee wat ik nu moet doen!' Nu staan ik en Maya er een tijdje te zwijgen en ik voel me steeds ongemakkelijker. "Ik ga me aankleden ofzoow.." zeg ik zachtjes. "okeej" zegt Maya. "Dan ga ik wel eventjes weg" zegt hij weer. ik leg mijn handdoek neer op de wasbak en loop naar Maya's kamer omdat ik daar mijn koffer had neergezet XD. ik pak er een zwarte broek, roze met zwart gestreepte trui, riem, handschoentje, borstel XD, armabndjes, broekketting, ringen, kettingen enzovoorts uit en trek ze aan Dan pak ik mijn borstel en begin mijn haar te kammen voor het spiegeltje wat ik had gevonden in de kamer. Ik zie er een eyeliner liggen en wil voor de grap is proberen hoe dat staat bij mij. Ik zit met het ding te klooien tot dat me hele gezicht zwart is XD. okeej zo ver nu ook weer niet maar ik lijk net en mislukte clown dus haal het er snel weer af. Dan pak ik mijn stijltang en stijl mijn haren, ik doe er wat clipjes in mijn lok dat voor mijn ogen hangt en laat de rest van mijn haar gewoon naar beneden over mijn oren hangen, Van mijn 'ouders' mocht ik mijn haren nooit verven, dus ze zijn nogaltijd mijn eigen kleur, maar ik wil ze graag blond hebben dus ik ga maya vragen of ik dat mag :3, hij is nu mijn pappa XD. ik doe mijn haar verder goed en vertrek naar beneden. de broekspijpen hangen over de grond en mijn broek ketting rammelt een beetje. als ik beneden ben ga ik languit op een stole zitten met mijn armen op de leuningen en benen overelkaar maar iets meer als een jongen XD. "heey" zeg ik en speel een beetje met mijn spike-armband. "heey" zegt Aiji. Maar Maya zegt niks.. ik begrijp het wel een beetje. Maar ik heb gezegd dat het niks uit maakte, ookal deed het dat wel. Maar eigenlijk ook weer niet. ohh nu weet ikhet niet meer!! Opeens gaat men mobiel ik schrik me tepletter. Het lach op de grond, cker uit me broekzak gevallen ofzoow. Dus ik pak het en open het. Er staat: ''Kom naar de oude boom in het park!! Kom alleen!!.'' Ik schrik me nu nog meer dood. En laat het aan Maya zien die ook schrikt. "EN VAN WIE MOET DAT NU WEER KOMEN??" zegt hij boos, boos op diegene die het stuurde. "Ik heb egt geen flauw idee" zeg ik een stuk zachter en kalmer dan Maya. Waarom is hij zo boos? ohh domme vraag! Hij wil natuurlijk enit dat mij iets overkomt. Opeens gaar mij telefoon weer en Maya pakt het uit mijn handen. "Hee rustig joh!" zeg ik. maya negeert het en opent het nieuwe mailtje. "als ej niet komt dan weet ik je te vinden en geloof me... dat ga je NIET leuk vinden!!" leest maya voor. "WTF!!" gil ik. "DIE GAST WEET WAAR IK BEN!! AAAAAAHH" gil ik weer. Maya staat op en omarmtme en geeft me dan een dikke knuffel maar ik word er niet egt blij van.. natuurlijk ik het wel lief van Maya maar ik kan er nog steeds niet overuitkomen wie die enge gast is die die mailtje stuurt!! Dus, ik ben van plan naar de boom te gaan ookal zegt Maya van niet. Toch ga ik!! zeg ik de hele tijd eigenwijs. en ik ga dan ook echt, maar dat had ik beter neit kunnen doen.....
Reacties:
omg omg omg omg omg omg omg da's niet normaal
omg omg naja ik vind het te spannend duzz ajb ajb ajb gaa ajb snel verder *kijkt met hele grote grijs felle liefelijke puppyoogjes* ajb ik meen het tis te spannend XD naja -xoxox- linsooo <3<3
oehhhhhhhhhhhhhh let the horror begin... en je mag neit in echt dood gaan en owk neit hier hoor ikm heb de zelfde neit als jij HET IS SUPPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :p