Hoofdcategorieën
Home » Overige » Maya, je leraar Japans? (beëindigt) » bij de boom
Maya, je leraar Japans? (beëindigt)
bij de boom
Met mijn oordopjes in loop ik zwijgend naar de boom, daar aangekomen is er niemand, als dit nu maar geen domme grap was. opeens duikt er een man in een zwarte jas (voorspelbaar) op, zijn haren hangen voor zijn ogen en hij heeft een hoed op en kauwt op een stukje stro . Hij buigd zen hoofd een beetje naar voren en leunt tegen de boom met zijn been over zijn andere heen, Hij houd zijn hoed vast en doet hem af. Ik kijk hem nogal walgend aan, Dan heft hij zijn hoofd en kijken we elkaar aan. Het is een jongeman en hij is Japans dat zie je zo, "UH... WTF meot dit voorstellen? het is echt neit grappig hoor ofzo!!!" schreeeuw ik en kijk hem emt grote ogen aan wanneer hij zijn hand op mijn schouder legt. "RAAK ME NIET AAN SMEERLAP!!" gil ik kwaad. Nogsteeds zegt hij niks en komt dichterbij staan. En pakt mij vast bij mijn heupen. Ik duwt hem natuurlijk gelijk weg maar hij is te sterk. "HOUD OP GA WEG BLIJF VAN ME AF" roep ik. opeens verschijnt er nog iemand die mijn armen van achteren vast pakt en mijn handen aanelkaar knoopt. nog voor ik wat kan zeggen heeft diezelfde man een stuk tape op mijn mond geplakt. Alleen mijn benen zijn nu nog vrij dus ik geef de man voor mij een knietje maar dat was neit slim want ik krijg er een keiharde klap voor terug. Maya, die mij stiekem was gevolgd zag wat er gebeurde, maar zag ook dat de man die mijn handen vast bond een geweer bij zich had, dus sluipte hij heel langzaam naar hem toe en pakt hij het geweer uit zijn broekzak. Maar, de man merk dat natuurlijk dus draaid zich om en laat mij los war door ik op de grond val. Met mijn handen probeer ik ze los te krijgen maar het lukt heel meoilijk, ze zitten zo strak. die man XD lekekr vaag, naja die man had Maya een hele harde klap gegeven, OMG wat kan die hard slagen zeg!! o.O Maar Maya heeft nog steeds het pistool dus richt het op de man en de andere man. Wat hij neit weet ik dat die andere man (die ik een knietje gaf) ook eenn pistool had, dus hij richt het op mij. Nu word ik echt heel erg bang. "GEEF HET PISTOOL TERUG AAN MIJN MAAT ANDERS GAAT DIT MEISJE HET NIET OVERLEVEN!!" ratelt hij achterelkaar. Maya geeft zich gewonnen en geeft het pistool terug. Hij kan nu beter niks doen, anders gaan ze mij vermoorden. Maar, ze zijn gemeen!! dus hij weet egt neit wat er nu gaat gebeuren net zo min als ik, "nu moet hij ook maar mee he anders weet hij teveel" zegt de man waar Maya net het pistool aan terug gaf. "Gelukkig, Maya blijft bij mij" denk ik. "Lopen" zegt waarschijnlijk de baas dat andere mannetje XD en hij duwt Maya vooruit. De andere man pakt mij weer past en sleept me mee. Hij pakt eerst alle electronica en wapens wat ons eventueel kan bevrijden van ons af, dus ook de sieraden enzo en gooit die neer op de grond. NIET ECHT SLIM!!. We komen aan bij een busje en ik en Maya worden achterin gesmeten. En de twee mannen voorin. Maya maakt snel mijn handen los en haalt de tape van mijn mond. "Had nu naar mij geluistert dan zaten we hier niet" fluistert Maya. "Dan waren ze heus wel een andere keer gekomen" fluister ik terug. "Dat is waar" fluistert Maya.
Reacties:
omg omg omg snel snel snel verder enw at gaan die stoute mannetjes met jullie doen? omg ik ben zo nieuwschierig naja snel verder je story is nog altijd super xoxoxo linsooooooo
die man kan slagen Duivelsssssssss
UBBER HIPPPPPPPPPPPP Ik ga weer snel vedder lezen