Hoofdcategorieën
Home » Overige » Maya, je leraar Japans? (beëindigt) » in het slacht huis :Y)
Maya, je leraar Japans? (beëindigt)
in het slacht huis :Y)
Maya houd mijn hand vast en zo zitten we daar in het wagentje, wachtend tot ze stoppen, hopeliijk gaan die mannen neit smerigs met ons doen. Of pijnlijks... O ik wil er niet eens aan denken!! "Misschien brengen ze ons wel naar Disneyland" grapt Maya. Maar ik kan er neit om lachen ik ben echt zo bang. "Ik ben echt heel erg bang" fluister ik terug. Maya houd nog steviger mijn hand vast. Na een aantal uren stopt de auto en opent die een of andere 'baas' de auto deur zodat wij uitmoeten stappen. "Wat ga je doen??" schreeuwt Maya woedend. "Doe met mij wat je wilt maar doe haar geen pijn hoor je!! Het liefst laat ej ons nu gewoon gaan we zeggen echt niks tege de politie, hallo hoor je me? WAT MOET JE MET ONS???" ratelt maya achterelkaar terwijl we voortworden geduwd en in een kamertje worden gesmeten, Maya's gebrabbel negeren ze totaal. "ohhh wat een stelletje eikels!!" roept Maya woedend en gaat recht staan en veegt zijn kleren af. Ik loop een beetje naar Maya toe hopelijk dat hij me een knuffel geeft ofzo. Maya ziet mij en lacht lief naar me. Dan geeft hij me eindelijk een knuffel!! Ookal zitten we opgesloten, ik voel me nu ebst gelukkig, bij elke knuffel die Maya mij geeft maakt mijn hart een sprongetje. Dan valt mij een ander mens op, zo te zien een meisje van rond mijn leeftijd. Ze zit met haar knien opgetrokken en haar armen om haar knien in een hoekje an de kamer zachtjes te snikken. Als ik nog even goed te kamer rond kijk zie ik dat hij best wel klein is, en er alleen wat dozen staat. En dat niks 'egt' is, daar bedoel ik mee dat de deur geen deur is maar een oud stuk plastic, en er staan kasten en allemaal oude rommel. ik ga naar het hoopje mens toe en probeer het te troosten, Het meisje heft haar hoofd op en ik zie zo iets ergs! Haaar ogen zijn helemaal rood en ze heeft doorgelopen mascara en... allemaal littekens. OMG dit is gewoon afschuwelijk wat ze met dat meisje hebben gedaan, zo te zien heeft ze veel pijn gehad. Het meisje kijkt me bang aan. "w-w-w-w-w-waaaatt ga je -d-d-d-d-d-oen...????" zegt ze.. egt helemaal overstuur. "ssttt rustig maar, ik ga niks bij je doen!!" zegt ik troostend. "Ik ben hier net ingegooit samen met hem" zeg ik en wijs naar Maya die zenuwachtig op de grond is gaan liggen en op de grond tikt met zijn vingers. "Hij is knap " zegt het meisje een beetje lachend. Ik moet ook lachen. "Ja, hij is knap" zegt ik en ga naast het meisje zitten. "Wil je vertellen wat ze allemaal met je hebben gedaan?" vraag ik aan haar. "ja, als ik het me nog kan herrineren" zegt ze. "okeej, doe maar rustig aan" zeg ik lief terwijl ik over haar rug wrijf. "Nou, ik zit hier al zo'n 5 maanden als het niet meer is, en ze hebben me heel veel pijn gedaan" begint ze. "Jah, dat zag ik je gezicht.. het zit onder de littekens" zeg ik. "Echt waar?" vraagt ze. ik knik. "omg" zegt ze. "Maar echt, ze naaien gewoon in je huid en snijden je nagels eraf. Het is hier net een slachthuis alleen gaan ze nooit te ver dat je dood bloed!!" zegt het meisje bang. "Een keer zaten ze gewoon in mijn been te boren" zeg het meisje en rolt haar broekspijp op. Er zit een groot gat wat nog altijd aan het bloeden is. "Oh, Mine, Fuckin, God!!" roep ik geschrokken. "En, je moet vooral doen wat zze zeggen! dat heb ik wel gemerkt" zegt ze er nog achter. Maya, die het verhaal ook had gehoort staat op en loopt naar mij en het meisje. "Ik laat mij egt niet afslachten door die monsters znder er iets tegen te doen!!" roept hij kwaad. Op dat moment word de deur geopent....
Reacties:
OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG creepy arm meisje moet ze niet dood ??? ahhhh
omg.... wate rg omg omg omg dat wil ik nu ook wel niet meemaken hoor XD
whaha en toch vind i khet erg nah' naja snel verder ik meen het je verhaal is nog steeds mega superdeluxe vet gaafgoewd <3<3<3<3
xoxoxo linsoooo <3<3
AAH DAT IS ZO GRIEZELIG
omg ik bne hier bang!!!
dat meisje is wel weird zeg ze bloed bijan dood en dan zegt ze dat maya knap is lol hoewel dat mij dat ook zou opvallen als ik maya zag...
en nu verdeeer<3