Hoofdcategorieën
Home » Overige » Maya, je leraar Japans? (beëindigt) » Meet them....
Maya, je leraar Japans? (beëindigt)
Meet them....
Er komt een vreemd iemand binnen die ik en Maya nog nooit hebben gezien. Het heeft een mes bijzich waar bloed af druppelt, hij stopt het mes in zijn mond en lukt het eraf o.O Ik sta er walgend naar te kijken. Dan kijkt hij ons aan met zijn zwart opgemaakte ogen, een witte lens en donkerrode lippen. "Ik ben Hizumi, aangenaam^^" zegt hij duivels.. Hizumi, die naam ken ik ergens van!! denk ik bij mezelf. "Nieuwelingen volg mij" zegt hij. Ik en Maya staan op en lopen achter hem aan. We komen in een grotere ruimte waar een aantal andere mannen de twee die ons ontvoerden, en nog een zitten. De een lijkt wel een vrouw.. hij heeft twee knotten op zijn hoofd en de rest van zijn haar hangt naar beneden, "Dit is Karyu" zegt Hizumi en wijst naar de man aan de achterkant van de tafel XD. "Hij is de baas" zegt Hizumi nog, Dan wijst hij naar de man aan de rechterkant naast Karyu, "Dat is Tsukasa" zegt hij. Dan wijst hij naar de vrouwachtige man "Dat is Zero" zegt hij. "Karyu, Hizumi, Tsukasa en Zero. OMG WE ZIJN GEWOON ONTVOERT DOOR D'ESPAIRSRAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" zit er in mijn gedachten. "Jullie zijn D'espairsRay is het niet?" vraag ik geheel kalm. Karyu schrikt. "Jaah, u kent ons??" vraagt hij. "Tsjah eigenlijk wel he!! ik ben fan van jullie!!" schreeuw ik. "En nu dus neit meer..." voeg ik eraan toe. "En waarom neit meer?" vraagt Tsukasa geïnteresseert. "Wat denk je nu zelf? Ik word ontvoerd door een van mij favourite bands! denk je nu wekrelijk dat ik dan nog fan van jullie ben?? Doe niet zo gek!" zeg ik. "eventjes rustig jij!" zegt Karyu boos. "als jij me vertelt waarom ik hier ben, misschien dan wel jah" zeg ik. "Spreek mij altijd aan met 'u' !" zegt hij. "En waarvoor zou ik dat nu weer doen? Je bent men pa niet!" zeg ik arrogant. Maya moet moeite doen zijn lach in te houden. Karyu word duidelijk heel erg boos en staat op.......
Reacties:
OMFS vet ik wil owk ontvoerd worde door bepaalde mensen owke dat klinkt fout you go girl
snlllllllllllll vdrrrrrrrrr nee echt schrijffffffff
waaaaaaaaaaaah opmg omg omg dese is echt heel grappig in dit verhaal lijkt D'ESPAIRSRAY wel een beetje dom (sorry)
ik ben fan van jullie!!" schreeuw ik. "En nu dus neit meer..." voeg ik eraan toe. "En waarom neit meer?" vraagt Tsukasa geïnteresseert. "Wat denk je nu zelf?whahaha dees vond ik echt heel grappig ik meen het!! whahahah XD sorry
naja snel verder
XXXXXXXXXXXXXXXXXXOOOOOOOOOOOOOOOXXXXXXXXXXXXXXXXOOOOOOOOO LINSOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
DESPAIRS RAY da meenje ni lol haha ze zouden zoiets toch echt ni doen