Hoofdcategorieën
Home » Overige » Maya, je leraar Japans? (beëindigt) » boze Karyu
Maya, je leraar Japans? (beëindigt)
boze Karyu
Karyu komt op mij afstormen en grijpt me bij de keel. "Jij gaat gewoon doen wat ik zeg he!! anders..." roept hij boos. "Okeej, ik doe wel wat U zegt" roep ik boos, met nadruk op U als hij mijn keel los laat. Hij knikt en gaat weer zitten. "Breng ze maar weer weg" beveelt Karyu en Hizumi pakt ons (mij en maya lijkt me logies) weer bij de armen en gooit ons terug in de cel, doet de deur op slot en loopt weer weg. Ik blijf naar zijn voetstappen luisteren tot ze weg sterven. Ik ga gelijk weer naast het mensje zitten. "Heey" zeg ik. "Heey" zegt het mensje. "He, hoe heet je eigenlijk?" vraag ik. "Linsey en jij?" antwoord ze. "Rebekka en dat is Maya" zeg ik. Linsey knikt. We zitten er een tijdje zzwijgend en daarna vallen we zachtjes in slaap, Linsey ligt op mijn schoot en Maya ergens languit op de vloer, Ik aai zachtjes over Linsey's hoofdje en kijk hoe ze slaapt. Ze is zo schattig! Ik voel me nu echt een soort moeder met een babytje op haar schoot XD.Na enkele uren val ik dan ook eindelijk in slaap.
MayaPOV:
Ik word wakker, ik heb slecht geslapen op die smerige grond en ben woe-dend!!! Dan zie ik Linsey en Rebekka heel lief slapen, Linsey op Rebekka's schoot, OMg het is zoo lief dat iker bijna.. geil van word XD. Ik ga recht zitten en staar de hele tijd naar hun. Ze zijn echt zoo lief!! Opeens hoor ik gescheld in de gang en de deur word geopent. Een jongeman word naar binnen gesmeten. Het ziet eruit als een meisje maar het is tog een man. Rebekka word een beetje wakker en opent haar ogen. "Linsey wakker worden!!" zegt ze lief en schud haar een beetje wakker. Dan opent ook Linsey haar ogen en gaat recht zitten. De deur word met een harde klap gesloten en Linset schrikt zich rot. "Rustig!!" zeg Rebekka en aait over Linsey's hoofd. ik kijk naar de man die net binnen is gesmeten en moet toegeven, hij ziet er best lekker uit .
weer terug mezelf:
ik kijk ook naar de man die naar binnen is gesmeten en ook linsey, ik vind hem zoo knap en schattig en hot en... maar dan kijk ik naar Maya en vind hem tog nog gewoon de hotste persoon op aarde!! XD OMG, ik zit met een lief meisje en twee hotte mannen opgesloten in een slacht huis, beter en slechter kan het tog neit worden? XDXD
Reacties:
woooooooooooooow my god super coooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool echt ik meen het *stuiterd van hyperheid en van je verhaal* omg omg omg is het takuya die net is binnengesmeten of is het kanon? XD of wie is het miku? omg omg omg nu heb ik veel vragen rond mijn hoofd XD naja snel verder xxx myyyyyy i like youre story
OMFSOMFSOMFSOMFSOMFSOMFSOMFSOMFS
ZO GEILLLLLLLLLLLLLL klinkt verkeerd
ik beveel...
schrijv vddrrrrrrrrrrrrr