Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Maya, je leraar Japans? (beëindigt) » Eten?

Maya, je leraar Japans? (beëindigt)

4 sep 2009 - 17:46

525

3

226



Eten?

lees maar ;)

We zitten hier nu al ik weet niet hoelang zonder eten en drinken, we hebben de ontvoerder, D'espairsRay, een van mijn favourite bands!! niet meer gezien sinds ze uruha in deze 'kamer' gooiden, We hebben honger, we hebben dorst, we hebben het koud, we willlen eruit!! en wel nu!! ik bedoel, wat moeten die gasten met ons? ik heb vele keren proberen te schreeuwen naar ze maar ze antwoorden niet!. "Dit deden ze bij mij ook, een hele tijd niks van zich laten horen en je dan opeens martellen, en geloof dat is neit fijn" zegt Linsey bang. "Dus ze kunnen zomaar opeens komen?" vraagt Uruha geschokt. "Jah, maar dit klinkt heel lullig ik denk dta ze jullie eerst pakken want ik zit hier al een hele tijd" zegt Linsey weer. De rest knikt. "Maar misschien ook niet" voegt Linsey toe. De rest knikt weer. "Volges mij moeten we eten gaan zoeken want ik heb honger" zegt Maya droog. "ik ook" zeg ik en sta op om in de kasten te gaan snuffelen. Daar, op de vierde plank van onder vind ik een potje met eten. Als ik het open komt er zo'n vieze lucht vanaf, waarschijnlijk zijn ze bedorven. Ik wil het dekseltje er weer op doen en het terug zetten maar dit is misschien wel het enigste eten. Ik ga terug op mijn plek zitten en zet het potje int midden, we vormen een kring. "'Wie durt het te eten?" vraag ik. Maya kijkt walgend naar het bedorven voedsel. Linsey schud gelijk van 'nee'. Ik en Uruha kijken elkaar aan. Dan steek ik langzaam mijn handen in het potje en pak er een eten uit. Ik heb echt geen flauw idee wat het is. Het is groen, bruin grijzig en het stinkt!, het voelt best wel glibberig. "IEL STRAKS IS HET EEN SLAK!!" roept Uruha. "gatver" zeg ik en gooi het ding tegen de muur. 'Het blijft plakken en begint weg te kruipen. "Wow ben ik even blij dat ik dat niet heb opgegeten" zeg ik. Dan beginnen de andere 'beestjes' in het potje, eruit te kruipen maar dat hadden we eerst niet door. Tot Maya iets op zijn been voelt. Als hij zijn broekspijp opheft ziet hij dat er zo'n beestje het bloed uit zijn been aan het zuigen is. "AAAAAAAHHHHHH" gilt hij. (Maya die gilt, oeh^^) Dan heffen ik, Uruha en Linsey ook vlug onze broekspijpen en proberen we de beestjes eraf te schrapen. gelukkig laten ze in een keer los. Alleen nu liggen ze op de grond en kruipen (dat proberen ze) gelijk weer naar ons, "we moeten ze doden!" zegt Uruha. "nee echt?" zeg ik sarcastisch waardoor hij in de lach schiet. Hij heeft zo'n lieve lach ik sta bijna te kwijlen. maar ondertussen kruipen de beestjes verder, Snel pak ik het lege potje en geef Uruha de deksel en platten we de beestjes plat. gelukkig gaan ze dood! Linsey en Maya zitten bevend in een hoekje. waarna ik het laatste beestje dood heb geplet doet Uruha de deksel weer op het potje en zetten we het terug op de plank. Dan valt mijn oog op een oud fotoboek....


Reacties:


SachikoChan
SachikoChan zei op 5 sep 2009 - 17:23:
"AAAAAAAHHHHHH" gilt hij. (Maya die gilt, oeh^^)


^OMG dat is zo fucking spannend en dan die opemrking ROFL

je vehraal is echt goed en nu ga ik verder lezen


melmeisie
melmeisie zei op 4 sep 2009 - 18:56:
omg bloed zuigertes Heftig ^^



takuyaxmy
takuyaxmy zei op 4 sep 2009 - 17:51:
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuuuuuw my god het waren bloedzuigers iewll ik haat bloedzuigers najaaaaaaaaaaa jeeeeeeeee MOET snel verder gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan je story/verhaal is super deluxe mega snel goewd leuk fijn duzz snel verder
_____
____
<3<3<3<3<3<3 xoooooooooxxxxxxxxxxxooooooooooo linsoooooooooooooo