Hoofdcategorieën
Home » Overige » Maya, je leraar Japans? (beëindigt) » Uruha is niet dood! gelukkig
Maya, je leraar Japans? (beëindigt)
Uruha is niet dood! gelukkig
weer terug mezelf:
ik open mijn ogen -ik was waarschijnlijk in slaap gevallen- en mijn cel word geopent. Ik zie Hizumi staan. Hij pakt mij zachtjes en brengt me terug naar Uruha en de rest. Ik weet even niet wat er gebeurt. OMG is hij opeens lief geworden ofzo? "Dit alles is het idee van Tsukasa en Karyu. Ik MOET van ze mee doen maar ik wil dat niet! Echt geloof me jullie komen er wel uit" vertelt hij me. "huh" kan ik nog even zeggen maar hij reageert neit meer. Hij doet de deur open en brengt me naar binnen. Daar zie ik Uruha zitten. Hij beweegd nog steeds niet. De deur word weer gesloten. "WACHT" zeg ik. Maar Hizumi gaat gewoon weg. -wat logisch is-. Ik zie Maya en Linsey ook niet bewegen. Zijn ze dood? ik ga zitten bij Uruha en tik op zijn schouder maar nog is er geen beweging. Hebben ze de hoop opgegeven? Zijn ze neit sterk genoeg? "Uruha word wakker!" fluister ik in zijn oor. Blijkbaar heeft hij het gehoort en draaid zijn hoofd naar mij. Ik aai over zijn hoofd heen. Hij is steenkoud. "OMg wat is er met je gebeurt? je ziet helemaal blauw!!" zeg ik. "teveel... bloed... verloren..." zegt hij met moeite. "Moet ik je wat van het mijne geven?" zeg ik. ookal heb ik geen flauw idee hoe dat moet. "Huh? hoe wou je dat doen?" vraagt Uruha. "ik weet niet eigenlijk" zeg ik. "Je bent steenkoud!" zeg ik. Uruha knikt. Ik trek mijn warme trui uit en geef het aan Uruha. "Nee die is van jou" zegt hij. "Ik heb het minder koud als jou, trek nu maar aan! straks vries je nog dood" zeg ik. "okeej dan" zegt Uruha en trekt de trui aan. "Maya en Linsey liggen te slapen volgens mij" zegt Uruha die het nu lekker warm begint te krijgen. "okeej" zeg ik. Ik ga eventjes naar Maya toe. "Maya!" zeg ik en probeer wakker te schudden. Maar tword ni wakker. "Ma-ha-yaaaaaaaaaa!!" zeg ik en schud aan hem. nog geen beweging. "MAYA! wakker worden nu!" zeg ik. "Wat si er?" vraagt Linsey die waarschijnlijk wakker is geworden van mijn geschreeuw. "REBEKKA!" gilt ze. "Je bent terug! wat deden ze? en waarom zit je in je bh?" vraagt ze achter elkaar. "Maya wil enit wakker worden" zeg ik, op de rest van de vragen geef ik straks wel antwoord! "omg!" zegt Linsey. Ik geef Maya spontaan een klap op zen wang en hehe eindelijk word hij wakker. "JEZUS WAAR WAS DAT GOED VOOR?" schreeuwt hij. "oh.." zegt hij weer als hij mij ziet. Ik kijk hem heel onschuldig aan met mijn grote oogjes. "Waarom zit je in je bh op mijn schoot? XD" vraagt Maya. "Omdat Uruha het koud heeft" antwoord ik. "huh?" zegt Maya. "Ik heb mijn trui aan Uruha gegeven, en jij werd neit meer wakker dus ben ik op je schoot gaan zitten en je wakker gaan amken" leg ik uit. "aah oke." zegt Maya die het eigenlijk wel leuk vind. "Maya je kwijlt" grinnikt Uruha. Ik begin te blozen. Maya slaat zijn armen om mij heen en ik de mijne om hem. "AWWW" pest Uruha. Ik trek me er niks van aan en ga lekker dicht tegen Maya aan liggen. Zo vallen we in slaap...
Reacties:
ow en Maya..
zorg ervoor dat je niet in haar bh kwijlt.. dat kriebelt XD
WHOESH!
VERDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER
en en enenenenennenene!
Ik ga Aiji gewoon zijn superkrachten laten gebruiken om jullie te komen redden(oke.. dits laat ff op helemal niks XD)
IK HAAT REGEN!
WHOESH
en ben melig -.-
ik wrd altijd melig van een horror verhaal..
EN HET MOET WEL GOED KOMEN MET URUHA SAN!
want anders ga ik gillen 0,o
hij is sexy namelijk
en alstie dood gaat
is het weg sexy benenbroek 0,o
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH XD
please snel verder?
xx>123456789012345678901234567890
titel is geniaal XDXD in je Bh komiess
en dat stukje strax fries je nog dood XDXD
ga je niet dood aan het martele ga je wel dood aan het koud lijden XDXD
het is zo GENIAAl!!!!! je moet weer vedder
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah super cuteeeeeeeeee en grappig en dat van hizumi was zoooooooooooooow lief en dat van maya vond ik garppig
sneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel verder zou i kzeggen tis zoow mega gaaf <3<3<3 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx linsoooooooooooooo <3<3<3<3<3<3
WAAAAAAAAAAAAAAA HIJ IS ZO GOEEEEED
JE MOET VERDER NUUUUU
Maya opt einde aww soooo cute <3