Hoofdcategorieën
Home » Overige » Maya, je leraar Japans? (beëindigt) » Hizumi?
Maya, je leraar Japans? (beëindigt)
Hizumi?
ik en Maya worden wakker, boven op elkaar. Ik lig boven op maya. . Als ik op kijk zie ik dat Maya al wakker is. ik ga recht zitten en doe mijn haar een beetje goed met mijn handen. "Het zit wel goed hoor" plaagt Maya. "Dat van jou niet!" plaag ik terug. "Noh, ist zo erg?" vraagt hij. "Best wek jah " plaag ik. "Je lijkt nu net een wild beest " zeg ik en schiet in de lach. "En bedankt" zegt Maya beledigt. "Nah zo bedoelde ik het niet" zeg ik schuldig. "Kijk maar uit straks komt het beest je pakken" zegt Maya en maakt een grom gebaar. ik begin te gillen en kruip snel naar de andere kant van de kamer met maya achter me aan . Als ik helemaal in een hoekje zit en Maya me heeft ingesloten, geeft hij me een kusje op wang. "Kan het een beetje stiller??" vraagt Linsey die vermoeid haar ogen opent. "Oeps sorry" zeg ik. Uruha word ook wakker. "heey" zegt hij. "Hallo!" zeg ik. "Hoi" zegt Maya. "Hee" zegt Linsey. (vaagness) Na een tijdje word de deur heel zachtjes geopent. "Vlug kom eruit!" hoor ik iemand zeggen. We staan gelijk op en zien Hizumi staan. Ik weet wat hij bedoelt, maar de rest niet. "het is goed" het ik. We volgen Hizumi en ik houd Maya's hand stevig vast. Opeens horen we veotstappen vanuit het gangpad en we blijven stokstijf staan. "SHIT het is Karyu!" zegt Hizumi. Als Karyu ons ziet komt hij naar ons toe lopen en begint heel snel Japans tegen Hizumi te lullen. En geeft hem daarna een klap voor zijn kop. "Hai" hoor ik Hizumi zeggen en hij buigd. Dan loopt Karyu weg. "Volgende keer beter" zegt Hizumi onverstaanbaar en brengt ons weer terug naar de cel. Dan gooid hij een brood naar binnen . "Arigatou" zeg ik en buig. "wat was dat??" vraagt Uruha nogsteeds met mijn trui aan. "Nou, Hizumi vertelde ij toen ik weg was zegmaar, dat Karyu en Tsukasa dit hebben bedacht en dat hij en Zero met ze mee moeten doen, maar ze dat n iet willen. En nu gaat Hizumi ons dus proberen te helpen" vertel ik. "okeej mooizo. maar nu heb ik honger" zegt maya en stopt een stuk brood in zijn mond. "er moet ook nog wat voor ons overblijven hoor Maya-san!" zeg ik. "neem dan!" zegt Maya en geeft mij ook een stukje brood. Ik pak het aan en stop het in mijn mond . Als we allemaal een stukje brood heben gehad verbergen we het tussen de dozen. "Ik mis mijn muziek" zeg ik. "ik zing wel wat voor je" zegt Maya. en begint 'Punky Heart' te zingen. En na een tijdje begin ik mee te zingen. Als we uitgezongen zijn beginnen Uruha en Linsey te klappen . omg egt zo droog! "danku" zeg ik droog. Dan begin ik opeens 'kowarete iku sekai' van 'Girugämesh' te zingen. "OMG wat kun jij mooi zingen!" zegt Linsey. "Dankje" zeg ik een beetje Blozend.
(beetje dom om te stoppen maar peg ik weet niks meeR)
Reacties:
*heeft plaatjes opgezocht van Hizumi*
I think I'm in love...
HE'S SO CUTE!
^^
Kowarete Iku Sekai is een mega leuk nummer!
en,
IK WIL VERVOLG!
en Hizumi.. jou mag ik wel(ik zal eens een plaatje van hem pozoeke)
VERDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER
pleaseeeee?*kijkt je met puppyoogjes aan*
xx>3
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah omg omg omg hizumi is lief wiewj omg omg omg jou verhalen zijn echt verslaven d ik meen het je moet echt snel verder gaan naja veel schrijfplezier wanneer je terug gaat schrijven whahahahah naja Byeeeeeeeeeeeeeeeeeeee xoooooxxxxxxxxxxxxxxxooooooooo linsooooooooooooooo <3<3<3<3<3
ik net jij net wij benetten XD vegthuu op bread XDXD veel eet plezier xxxxx vn ik je moet meer inspi krijge 8D
WAAAA HIZUMIIIII <3
& girugamesh kowarete iku sekai <3333