Hoofdcategorieën
Home » Overige » Maya, je leraar Japans? (beëindigt) » RUZIE??
Maya, je leraar Japans? (beëindigt)
RUZIE??
'Rebekka POV.:
"Vind je me eigenlijk nog wel leuk?" vraagt Maya aan mij. "Huh? Ja! natuurlijk!" zeg ik, over dí¡t antwoord hoef ik echt neit te twijfelen! Maya lijkt het niet écht te geloven. "Wat is er? Geloof je me niet?" vraag ik bijan huilend. "Jawel maar" zegt Maya. "Dan niet" zeg ik en ga met mijn rug naar hem toe zitten. "Wat doe ik nu weer fout?" vraagt Maya. "Wat jij fout doet? WAT DOE IK FOUT?" antwoord ik. "Hee komop zo bedoelde ik het ni" zegt Maya. -ik ben nogsteeds boos en beledigt- "Zo bedoelde hij eht niet rebekka!" zegt Uruha die de ruzie tussen ons zo te zien niet leuk vind. Nogsteeds reageer ik neit. "Ik snap wel dat Rebekka boos is" zegt Linsey en kijkt boos naar Maya. Maya zucht. "STOMME IK!" zegt hij ent iets te hard. Nu vind ik hem alleen maar nog zieliger. Omg dat er achter zo'n knappe kop zo'n stom brein kan zitten! Maar later vind ik eht toch wel weer zielig. "SOrry ik ebn gewoon heel erg boos dat we hier zitten enzo EN IK KAN ER GEWOON NIET MEER TEGEN!" zeg ik. "We zijn allemaal boos en pissig en alles. Daarom gaan we elkaar maar afkatten" voeg ik eraan toe. "Ja da's waar" zegt Linsey. Uruha knikt ook instemmend. "AAAAAAAAARGHHH ik word egt gewoon gestoord hier!" zeg ik en sta op. Ik pak met mijn blote hand een plank van een van de kasten en ruk hem eruit. Alles wat in da kast stond valt naar beneden en eht hele ding stort in elkaar. Het geeft veel herrie maar dat boeid me niet. Er is ook een vaas gebroken. Ik pak een stuk glas en maak uit woede een snee in mijn arm. "NIET DOEN!" zegt Maya en pakt gelijk het stuk glas van me af maar de snee zit er al. "sorry" zegt maya. "Waarvoor?" vraag ik boos. "Dat is dat ene zei jeweetwel" zegt Maya moeilijk. "...." ik zwijg. Ik pak een doos en gooi het leeg allemaal troep valt op de grond, daarna gooi ik de doos ergend heen het raakt net niet Uruha's hoofd. "Kijk is uit!" zegt Uruha boos. "HOUD OP MET ZEUREN!" gil ik en sla hulpeloos om me heen. "Doe nu even rustig allemaal!" zegt Linsey bang. "IK DOE NIET RUSTIG!" schreeuw ik. "ik doe de heletijd al lief tege jullie ik kan er gewoon niet meer tegen! ik heb het ook moeilijk ik wil er ook uit!" zeg ik en barst in tranen uit. Uruha, Linsey en maya kijken elkaar aan. Ik ga nog even door met dozen stuk gooien.
Reacties:
omg omg ogm dit stuk was echt heel erg en omg wat maya zij was niet erg aardig XD neej hij moet eens beterc nadenken voor hij iets vraagd
najaaaaaaaaa super cooooooooooooooooooooooooool en nu nu nu snel verder xxxxxxxxxxxxxx linseyyyyyyyyyyyyyyyy <3<3<3<3<3
OMG AHHHHHHHHHHHH nie gek worde je mag niet gek worde en dit hoodsstuk is zielig maar LEEEEEEEEEEEEEUUUUUUUKKKKKKKK!!!!!!!! snel vedder
Niet gek worden