Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Maya, je leraar Japans? (beëindigt) » brand?

Maya, je leraar Japans? (beëindigt)

7 sep 2009 - 23:08

803

5

222



brand?

Hizumi POV.:
Ik ben inmiddels al met Zero het bed in beland . Hij is hevig aan het hijgen maar ik ruik opeens... VUUR!. "AAH ZERO STOPPEN IK RUIK VUUR" zeg ik helemaal van slag. "OMG NEEJ DA MEEN JE NIET" zegt Zero nog een beejte sloom.. Snel kruip ik van Zero af en trek snel wat makkelijks aan en ga beneden kijken of ik gelijk had, en ja! Alles is verbrand en overal is vuur. Dan zie ik Karyu aankomen lopen. "Heb jij Zero gezien? Tsukasa is al spullen naar buiten brengen." zegt hij van streek. "Ja" zeg ik en knik. "Waar dan?" zegt Karyu. "B-boven" stotter ik. Karyu knikt en loopt naar boven. Ik wil hem nog tegen houden maar dan gaat hij waarschijnlijk vragen waarom en dta kan ik natuurlijk niet zeggen. Karyu komt een seconde later al met een half naakte Zero naar beneden. "MAG IK EVEN..." verder komt Zero neit en ziet de brand, "OMG" gilt hij. "Kom snel naar buiten!" zegt Karyu. "onzo kleren!" zeggen ik en Zero in koor. "Goed Goed haal je spullen maar" zegt Karyu. en begint te ijsberen. (heen en weer lopen). Ik en Zero lopen vlug naar boven. "De gevangenen.." zeg ik een beetje van streek. "Ik weet eht we moeten ze vrijlaten" zegt Zero. Ik en Zero komen vlug weer naar beneden met koffers vol. Karyu haalt even zijn wenkbrouw op. "Kom vlug, weg hier!" zegt hij en pakt Zero bij zijn arm. Even twijfel ik maar ga dan toch mee.. "DE gevangenen" zeg ik. "MAAK JE DAAR NU MAAR GEEN ZORGEN OM DIE VERBRANdEN WEL" schreeuwt Karyu. "maar" is eht enige wat uik uit kan brengen. "WAT?!" zegt Karyu. "niets niets" zeg ik bang. Hij pakt mij bij mijn kraag en houd mij heel dicht tegen het vuur. "mij neit meer tegen spreken he!" zegt Karyu en trekt me weer omhoog. "Hai" zeg ik en buig. Snel lopen we verder.

Rebekka POV.
Ik hoor iedereen schreeuwen, er is brand uitgebroken. Het is al heel dicht bij ons we kunnen het horen knetteren en we kunnen het ruiken. Maar we kunnen nergens heen om te vluchten. OMG ik ben zo bang! Ik begin als een gek tegen de deur te bonkenmaar voel het vuur al heel dicht bij!. Dus de deur is gloeiend heet. "HEE WACHT!" zeg ik opeens. De anderen kijken me vol wanhoop aan. "Als het vuur bij de deur is, VERBRAND de deur. Als we dan één voor één héél snel door het vuur rennen kunnen we het misschien over leven. Ik ga wel eerst." leg ik uit. De rest knikt maar is toch bang. Als het vuur eindelijk door de deur is gekomen. Ren is als een gestoorde door het vuur en bots dan perongeluk tegen Karyu op. Ik schrik em terpletter! Karyu kijkt heel boos en gooit mij in het vuur. "VERBRAND" gilt hij. "AAAAAAAAAAAAAAHH" gil ik -vuur is heet he x'D- Snel klim ik eruit -half verbrand- maar ondanks mijn pijn kan ik Karyu toch een flinke klap verkopen. Al snel komt Maya er ook aan rennen. En dan Uruha, maar Linsey komt neit. Ze is bang. Uruha rent vlug weer terug naar binnen en pakt Linsey beet en draagt haar naar buiten. "Dankjewel Uruha" zegt Linsey een beetje blozend. Karyu ligt op de grond. Ik heb wel heel hard geslagen. Ik zie dat Zero en Hizumi ook al bij staan. Ik schrik eventjes als ik Zero -half naakt- zie. "Het is goed hij hoort bij ons" zegt Hizumi. "Dat bedoelde ik niet...." zeg ik. "oh x'D dat leg ik straks wel uit" zegt Hizumi. Ik knik. We laten Karyu liggen en stormen naar buiten. "Asjeblief help me!" zegt Karyu nog. Maya, Uruha, Zero, en Linsey nemen er geen denken aan en vlugten veilig naar buiten -waar ze Tsukasa te pakken nemen (hoe dat gebeurt lees je zo)- Hizumi is daarna ookal klaar met twijfelen en rent ook vlug naar buiten. Ik kijk meerdere keren van de deur naar Karyu en dan weer naar de deur. Ik vind het toch wel heel zielig. Rebekka denk niet zo! Maak dat je weg komt! Je verbrand strakjes nog! Maar het is zo zielig voor Karyu! Vlug pak ik Karyu's hand en draag hem naar buiten. Daar is Maya Tsukasa in elkaar aan het slaan. "GEWELD TEGEN GEWELD" gilt hij en stomp Tsukasa weer. "JA MAG MIJN VRIENDIN GEEN PIJN DOEN!" schreeuwt Maya weer naar Tsukasa. Omg, het is wel lief.. maar aan de andere kant ook weer niet. Als de rest mij ziet met Karyu kijken ze me verbaasd aan, ook Maya stopt met stompen en kijkt mij onnozel aan. "Rebekka ej bent veelste lief!" zegt Maya -boos- "WAAROM HeLP JE DE VIJAND?" gilt Linsey. "Rebekka, alsjeblieft doe normaal" zegt Uruha hoofd schuddend. Ik begin zachtjes te huilen.....


Reacties:


melmeisie
melmeisie zei op 10 okt 2009 - 16:02:
OMG OMG OMG dat ik maar tot hier had gelezen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OMG ik ga P


SachikoChan
SachikoChan zei op 14 sep 2009 - 20:03:
AARGH ZO SPANNEND XD


Kyoru
Kyoru zei op 8 sep 2009 - 17:57:
OW!
en, dat Yaoi deel tussen Zero en Hizumi was sexy


Kyoru
Kyoru zei op 8 sep 2009 - 17:56:
hem dood laten branden is leuk,
MAAR!
ik weet iets wat nog leuker is^^
MARTELLEN!
Mwhuahahahahahahahahhaha
verder!
please?
xx>3


takuyaxmy
takuyaxmy zei op 7 sep 2009 - 23:16:
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahomfg ik zou mijn vijand toch ook helpen hoor naja super cooooooooooooooooooooooooooooool en snel snel snel verder en omg i kdie bij uruha bloosd da's grappig whahahah naja snel verder en omg omg ogm zero half naakt mwahahahahha XD cool XD naaj snel snel snel snel verdre xoxo linsoo <3<3<3<3