Hoofdcategorieën
Home » Overige » Maya, je leraar Japans? (beëindigt) » .........................
Maya, je leraar Japans? (beëindigt)
.........................
Het lijkt net of ze mij negeren en ik heb Karyu op de grond neergelegt. Als hij een beetje is bijgekomen gaat hij snel naar Tsukasa. "STOM MENS!" zegt hij kuchend tegen Maya. Maya fronsd zijn wenkbrouw. Snel trekt Karyu, Tsukasa omhoog en zet hem tegen een boom. "WAAROM DOEN JULLIE NIKS?" schreeuwt Karyu tegen Zero en Hizumi. "We doen neit meer met jou mee KAryu! Je staat er nu alleen voor!" zegt Hizumi een beetje trillend. Even is hij helemaal verbaasd en laat dan een traantje lopen. "OMG dit is echt niet wat ik wilde!" zegt KAryu boos. "Wat? wou je nog meer mensen martelen?" zegt Zero droog. Karyu schud zijn hoofd. "Ik mis Kyoru" zegt hij. Zero en Hizumi schrikken van de naam 'Kyoru' ik ook, ik zag het in eht boek staan. Bij Zero komt er ook een traantje. "Omg ik mis mijn zusje zo!" zegt Karyu weer. "Uit boosheid ben ik mensen gaan amrtelen en mijn vrienden gaan commanderen, en nu zijn ze bang voor me! Iedereen!" zegt Karyu huilend. OMG wat een baby denkik zelf, maar, zusje! het is dus wel zijn zusje! Maar dan zijn Hizumi, Tsukasa en Zero zijn vrienden! OMG nu snap ik het! Maar waarom mist hij Kyoru zo? "Wat is er gebeurt Karyu?" vraag ik. "Z-Zijn zusje,... Hij en zijn zusje zaten in een weeshuis en toen heeft een iemand alleen zijn zusje meegenomen, sinds dien zijn ze uit elkaar. Hij heeft haar ook niet meer terug gezien sinds die dag." Antwoord Hizumi voor Karyu die blijkbaar dood gaat van verdriet. "TSUKASA!" schreeuwt Karyu opeens. "Dankjewel, je hebt mijn vriend vermoord" zegt Karyu. Maya schrikt zich dood. Dit WAS zijn bedoeling, maar nu niet meer. "Sorry" is het enige wat hij kan zeggen. Ik begin weer te huilen en ren weg. "Nee neit weg gaan" zegt Maya en rent achter mij aan..
Reacties:
wieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeewj omg omg omg snel nsle snel snel verder <3<3<3<3
tis zooooooooooooow cooooooooooooooooooooool <3<3<3<3<333333333 xoxo linsoo <3<3
AAAAAAAAAAAAAAAAH
SORRY TSUKASA!
sorry dat ik je naam verkeerd schreef
OMG
stukasa.. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah 0,o
en. ARME KARYU!
maar ook weer niet..
mensen martellen is leuk maar niet om die reden
Wel om wraak
dan is het super mega uber leuk
OF!
op de Jigsaw manier
dan is het ook leuk^^
EN!
I LOVE IT!
SO CONTINUE!
Please?*kijkt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lief*
xx>3
OMG I'm loving it
xxxxxxxx
K ga snel weer vddr leze