Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Teddy Lupos » Teddy Lupos 42

Teddy Lupos

9 sep 2009 - 18:25

290

1

306



Teddy Lupos 42

Ik ben niet zo goed in wedstrijdverslagen dus ik zal hem kort houden.

Teddy en Stijn keken met open mond naar de wedstrijd. eerst scoorde ravenklauw 2 keer maar daarna kregen ze nauwelijks nog kansen en het was 80-50 voor griffoendor toen Stijn tegen Teddy zei "Wow, ze zijn goed allemaal!! Dat zal ik dus echt nooit kunnen!" "Mischien later wel, je deed het best goed tijdens de vliegles zeker als je bedenkt dat je nog nooit gevlogen had" ,Teddy wende zijn ogen af van het spel en keek zijn vriend recht aan. "Ik ga volgend jaat een bezem vragen, denk ik," mijmerde Stijn. "En denk je dat je dat zult krijgen?" vroeg Teddy verbaast. "Mischien niet de duurste maar als ik er om vraag en zeg dat ik dat héél graag wil, krijg ik er één" ,antwoorde Stijn maar hij klonk ineens niet meer zo vrolijk. Teddy wist niet wat er was zelf zou hij super blij zijn met een bezem. Hij besloot snel op een ander onderwerp over te stappen: "Ga jij in de kerstvakantie naar huis?" "Nee, mijn ouders zijn niet thuis, ze hebben een belangrijk zakendiner." Stijn klonk nog ongelukkiger. Nu wist Teddy wat er aan de hand was, Stijn zijn ouders gaven hem wel allerlei cadeautjes maar waren blijbaar nooit thuis. Zelfs niet met Kerstmis!! Teddy wist niet wat erger was geen ouders hebben of ouders hebben die niet naar je omkeken en hun geweten probeerde te sussen met dure spullen cadeaus te geven. Gelukkig werden ze afgelijd doordat bijde zoekers omlaag doken naar een goude stip midden in het veld.
Bijde zoekers vlogen nek aan nek naar beneden. De zoeker van Griffoendor pakte de snaai en de wedstrijd was afgelopen. Griffoendor was gewonnen!! Stijns sombere stemming was meteen weer vergeten. De Griffoendors gingen vrolijk terug naar hun leerlingenkamer.


Reacties:


kowiko
kowiko zei op 12 sep 2009 - 15:25:
Gaaf!